#3

1.4K 87 6
                                    

                        George

Ty dva už odjeli a já jsem tu sám. K večeru mám streamovat s Dreamem...  Bojím se toho.. Dream mi pomáhá projevovat emoce.. Ale teď jsem až moc velká citlivka..

Šel jsem se osprchovat. Vyšel jsem v ručníku do pokoje abych se převlékl ale dream mi poslal snap. Bál jsem se to otevřít. Dream mi poslal fotku respektive mi poslal fanart na DNF a dream mi k tomu napsal že by si občas přál aby to nebyl jenom fanart ale realita.

Zrudl jsem a poslal jsem mu snap kde jsem napsal že bych si to taky občas přál. Celej Rudej sem to poslal a bál jsem se Dreamovo reakce.

Šel jsem si uvařit jídlo bo jsem začal mít hlad. Uvařil jsem si špagety bcs je to jednoduchý a nezabírá to hodně času na přípravu. Po obědě jsem si šel lehnout a usl jsem. Vzbudil jsem se tak v 6 odpoledne.
V 19:00 aka v 7 odpoledne jsem měl streamovat s Dreamem.

Pořád jsem nedostal od Dreama další snap. Myslím na něho pořád.
Je hrozně super člověk a jsem na něho pyšný,že i přes to všechno co si prožil se dostal tam kde je.

Zbývala půl hodina než budeme hrát spolu minecraft. Už se na něho strašně těším.




Já se strašně omlouvám za Moju dlouhou neaktivitu a za to že je tohle tak krátký,ale nemám nápady a ani nemám čas na to tohle psát ale budu se snažit to co změnit a být aktivní heh
🥺 tak snad to chápete nu

dreamnotfoundKde žijí příběhy. Začni objevovat