#8

1.3K 65 10
                                    

              George pov
Vzbudil jsem se a uviděl Dreama vedle sebe. Usmál jsem se a dal mu pusu na tvář. On se probudil a dal mi pusu na pusu. Já strašně zrudl. Nevěděl jsem jak to mezi námi je. A hned jsem si sedl a sklopil pohled. Reálně se mi chtělo strašně brečet s pomyšlením že není můj. Dream mi oznámil že mě chce někam večer vzít.
Já jsem nepochopil a tak jsem řekl,, dobře" šel jsem nám dolů udelat jidlo ale v tom pomyšlení na včera se mi zase dal penis do pozoru. Snažil jsem se udělat snídani ale místo toho jsem si sedl a začal si ho potichu honit. Po tom co jsem se udělal jsem šel dodělat tu snídani a pak jsem šel za Clayem do pokoje. On měl u sebe můj telefon a koukal na zprávy. Zrovna koukal na sex chat co jsem si psal se sapnapem. Zrudl jsem a dal tam rychle to jídlo.
On mě chytil pod krkem *jemně* a řekl mi,, od teďka si jenom můj jasný?! " já zrudl ještě víc a rozkoktaně jsem řekl,, ano pane" on jenom řekl,, tak se mi to líbí" a začal mě líbat. Pak mě pustil a šli jsme se najíst. On mi hladil stehno a u toho jedl,jak jsme dojedli tak jsme šli na náměstí a on mi koupil zmrzlinu. Poděkoval jsem mu a řekl že to příště zaplatím já. On jen přikývl a užíval si zmrzliny. Pak jsme šli do parku a až bylo něco málo hodinu před večerem, tak jsme šli ke mě.
Dream mi rekl at se obleču hezky a já ho poslechl. Zavázal mi oči a nastoupili jsme do jeho auta. Až jsme byly na místě tak mi Clay odkryl oči. Chtělo se mi strašně brečet radostí. On byl v obleku s kytkou v ruce a okolí bylo dané svíčkami a na zemi byla deka s jídlem. Clay se mě zeptal,, Gogy vím že se známe dlouho a tak chci abys věděl že moje city k tobě rostou každým dnem víc a víc. Tak se chci zeptat. Uděláš mě tím šťastným a budeš můj kluk?" já se rozbrecel a řekl ano a skočil jsem mu kolem krku a začali jsme se líbat. Pak jsme šli na deku a tam jsme začali jist a povídat si. Reálně ho miluju  a nechci o něho nikdy přijít.

Ahujjj momentálně kratší část tu je ale aspoň něco 🥺❤️

dreamnotfoundKde žijí příběhy. Začni objevovat