Súčasnosť- dva mesiace dozadu
Kráčala som krásnym chodníkom v lese a bola som šťastná. Užívala som si všetko naokolo. Slnko sa predieralo cez husté konáre stromov a zvuk života sa niesol celým lesom. A v tom si sa tam zjavil ty. Prišiel si z ničoho a pozeral si sa na mňa svojimi modrými očami. Prišiel si po dlhej dobe. Prišiel si keď som na teba zabudla. Prišiel si keď som sa naučila bez teba žiť.
A aj napriek tomu, že som ťa nechcela vidieť prenikla do môjho srdca bolesť. Rozplakala som sa na tej krásnej scenérií a plakala som lebo si ma zobral za ruku a odviedol si ma do altánku vedľa cestičky. Nechcela som s tebou nikde ísť. Napriek tomu, že všetko okolo bolo krásne som sa cítila zle. Cítila som teba a počula tvoje slová.Bála som sa. Bála som sa lebo som ťa nechala ísť a napriek tomu si po mňa prišiel. Myslela som, že ťa nezaujímam no ospravedlňoval si sa mi, povedal si: „Zahráme si hru. Ja poviem čo sa mi na tebe páčilo a ty mi povieš všetko čo si mi chcela niekedy povedať a povieš mi v ktorých okamihoch si ma milovala." Kričala som a plakala tak silno ale nikto ma neprišiel zachrániť. A ty si sa na mňa pozeral odmeranými očami.
Nechcela som to urobiť no prikývla som. Pozerala som sa na farebné lístie, na konáre stromov a na modré nebo za nimi. Začal si mi klamať, že si ma miloval. A ja som ti hovorila pravdu počas, ktorej mi celý čas tiekli horúce slzy. Nedokázala som sa na teba pozerať. Utešoval si ma a ja som sa cítila podvedená tebou a aj sebou lebo maličká časť mňa ťa chcela privítať. Bola som znechutená tebou lebo mnou manipuluješ ešte aj v snoch. A bála som sa. Bol to strach z toho, že ti znovu odpustím a znovu ma využiješ. Bol to strach, že so sebou nechám manipulovať. Bála som sa ťa. Dvihol si ruku a zastrčil si mi prameň vlasov za ucho a keď sa ti prsty obtreli o moje líce strhla som sa.
Prebudila som sa nad ránom a nedokázala som dýchať. Úzkosť mi zvierala hrudník. Myslela som, že si moja minulosť ale ty ma neustále dobiehaš. Si moja minulosť ale ty si sa stal tieňom, ktorý je vždy za mnou. Prečo mi toto robíš ? Prečo si ja toto robím ? Strašíš ma v snoch a ťaháš sa za mnou každý deň... Nenávidím ťa. Ničíš mi všetko čo si postavím.
Nenávidím ťa. Nenávidím ťa. Nenávidím ťa......
YOU ARE READING
Tieň lásky
PoetryČo ak sa zamilujete do chlapca, ktorý vás najprv namotáva a potom využíva ? Čo ak vás láska privedie k nenávisti ? ~Od lásky k nenávisti. Od utrpenia k pokoju.~ Kapitola vychádza každý pondelok večer.