"Işıl biraz bakar mısın?" sınıfa giren Gizem'e göz devirdim. "Ne var Gizem? Yine ne oldu?" yanıma gelip kolumdan tuttu ve çekiştirmeye başladı.
"Kızım gelsene. Bir yerinden bişey mi eksilir sanki hem Sinan'lar çağırıyor. Voleybol oynayacakmışız!"
Voleybol dediği anda gözlerimi hızla açıp gülümsedim ve Gizem'in koluna girdim. "Kalbimi nasıl kazanacağını biliyorsun!"Yüzüne ukala bir gülümseme koydu. "Ee onca sene boşu boşuna kardeş olmadık ayol! Hadi biran önce aşağı inip şu çirozları yenelim!"dediğinde artık koşuyorduk.
-🤹🏻🐇🐾-
"Ve Sayı!" diye bağırıp kendimi yere attım. Aralıksız voleybol oynamıştık ve hepimiz terden kokmuş durumdaydık. Gizemler'de kendilerini yere attıklarında derin bir nefes aldım.
"Nasıl yendik ama sizi?" Sinan yattığı yerde doğrulup ayağa kalktı. Gizem'in yanına gelip oturdu. "Bazen sevgili olduğumuzu unutuyorum. Gören askerlik arkadaşı sanıcak bizi" Sinan'ın bu dediğine güldüğümüzde Gizem'de doğrulup Sinan'ın yanağına bir öpücük kondurdu. "Ne güzel işte! Hem sevgili hem arkadaş. Benim gibi kızı sen nah bulursun!"
"Bak bu konuda doğru söylüyor. Gizem gibi kızı hepimiz nah buluruz!" dedim ayağa kalkıp. "Ama önemli bir sorunumuz var!" herkes bana döndü. "Ne oldu!"
"Oğlum hepimiz terden bok gibi kokuyoruz! Kaldırın kıçlarınızı da bir duş alalım. Yoksa okuldan atılacağız" Dedim ve ayağa kalkmalarını bekledim.
Sonunda herkes ayağa kalkmıştı, okula girdiğimizde kızlar sağa erkekler sola doğru ayrıldı ve herkes soyunma odasına girdi.
-🏐☀️-
Tribünlerde geriye yaslandığımda gözlerimi kısıp Sinan'a baktım. Yanlış anlamayın hangisi bizim takım diye bakıyorum.. Gizem'e döndüm.
"Yenilicez" bu kesin ve netti. Karşı takım kötü bir şekilde güzel oynuyordu.
Gizem kaşlarını çattı."Of bize verdikleri takıma bak. Maşallah öküz gibiler! Biz daha bir kere maç yaptık onlarsa neredeyse tüm okulları yenmişler!" hızlı hızlı söylediği şeyle gözlerimi tekrardan sahaya çevirdim.
"Bence bunu biliyorlar bişey yaparlar belki" bu haksızlıktı. Biz daha amatördük onlarsa yıldız! Kafamı olumsuz anlamda sallayıp tekrardan Gizem'e döndüm.
"Biz amatörüz onlar yıldız. Belki de diğer okullara da böyle yaptılar. Yoksa nasıl biri bile yenemez? Özellikle de Ozan'ların okul" Ozan bizim karşı okulumuzdu ama bize takım için neredeyse oynayamayan kişileri seçtirdiklerini söylemişti. Bu işte fazla haksızlık vardı ama kimse bunu dile getiremiyordu. Kısacası götümüz yemiyordu.
"Haklısın. Her neyse ben bu yenilmeyi izlemek istemiyorum. Dışarıdayım ben!"dedi ve ayağa kalktı. Bende onunla birlikte ayağa kalkıp kolunu tuttum.
"Bekle bende geliyorum!". . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༄İddia
Randomsendemiaq_ sana bir mesaj göndermek istiyor! Kabul et. sendemiaq_: Hello Bebeğim!