-8

15 3 5
                                    

Dile kolay, kalbe değil

-🦋🐼-

Her gün somurtarak girdiğim okula bugün gülerek girmiştim. Ne yaparsam yapayım aklımdan bilinmeyeni çıkaramıyordum. Bu arada bugün onun aldığı çikolatalardan birkaç tanesini getirmiştim okula. Beden dersinde falan yerdim artık..

Arkamdan biri gelip üstüme çıktığında düşmemek için üzerimde bulunan-büyük ihtimalle gizem- insanın bacaklarından tutup dengeledim.

"Ya Işıl! Bugün çok mutluyum! Hem bakayım -dedi ve hala üzerindeyken yüzüme baktı- sende mutlusun! Ne? Oha sen mi mutlusun?" hızla sırtımdan indiğinde niye bu kadar şaşırdığını anlamamıştım.

"Niye bu kadar şaşırıyorsun Gizem ben hiç mutlu olmuyor muyum?" kafasını hemen salladı. "Olmaz mısın? Ama bugün mal gibi gülümsüyorsun? Sana bişey olmuş? Ne oldu?" Bu haline gülümseyip yürümeye devam ettim.

"Sınıfta söylerim!"

-💛-

Sınıfa girdiğimizde cebimde titreyen telefonumu elime aldım. Bilinmeyen mesaj atmıştı. Görüldü atmadan sırama oturdum ve çantamı kolumdan çıkarttım. Hala anlatmamı bekleyen Gizeme gülüp "Bekle anlatcam." "İyi tamam ben tuvalete gidiyorum" kafamı olumlu anlamda sallayıp telefonuma tekrardan baktım.

Sendemiaq_: Işıl sana bişey demem lazım ama nasıl diyeceğimi bilmiyorum.

Işıll._07: Söyle

Sendemiaq_: Bak sana yazdığım gün bi arkadaşımla iddiaya girmiştik. O sana anonimden yazmayacağımı iddia etti bende yazarım dedim. Daha sonra iddiaya girdik. Bende hemen sana yazdım sanki aşıkmışım gibi. Arkadaşım da bana seninle ilgili birkaç bişey söyledi. Ona göre seninle konuştum çikolatayı da oyunun bi parçası için aldım ve gönderdim.

Sendemiaq_: Öyle yani şuanda da iddiayı kazandım ve işin bitti sana artık yazmayacağım.

Işıll._07: ✋🏻

Sendemiaq_ engellendi mesajları silmek ister misiniz?

Engeli kaldır                                       Sohbeti sil
                                                                      ✅

İşte şimdi herşey başa dönmüştü.

༄İddiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin