My Crush Is Kingka Of School

1.4K 56 0
                                    

-Part 1

Bunyi kicauan burung membuat kan Hana terbangun dari tidur nya,lalu dia mencapai telefon bimbit nya untuk melihat Jam sudah pukul berapa.Mata nya membulat kerana Jam sudah menunjuk kan pada pukul 7:15 a.m.

-Hana Pov-

"Alamak dh lambat nk gi sekolah.Dah la aku ni budak baru!!"Kata Hana.Dia mencapai tuala lalu ke bilik air untuk membersih kan diri.

>SKIP<

Hana membelek jam tangan nya.Nasib baik dia sempat sampai sekolah sebelum 7:30 a.m.,Lalu Hana melangkah masuk ke kawasan sekolah.Dia melihat ramai yg berbisik² and memandang nya dengan jelingan.

Tiba~

Hana terlanggar seseorg,habis berterabur buku² yg Hana pegang.Hana cepat² mengutip lalu berkata…

"Mianhae,saya x sengaja"Kata Hana yg membongkok kan kepala nya beberapa kali.

"Yah!kalau nk jalan tu pandang depan."Kata lelaki itu dengan nada yg serious.Naik takut Hana di buat nya.Dah la mcm Joker Face [Sorry Chagi-ah]

"Jinja mianhae.Saya x perasan akan awak tadi"kata Hana yg menunduk kan kepala nya.Rasa nak nangis pon ade.

"Awak budak baru kan?"kata budak lelaki itu.Hana hanya mengangguk kan kepala.

"Saya akan lepas kan awak,but lepas ni kalau jumpa jgn harap saya nk lepas kan,btw nama saya Jung Taekwoon.Awak boleh panggil Leo"Kata Leo panjang lebar.Hana menunduk kan kepala nya…

"Nae~"kata Hana perlahan.

>SKIP<

-Kelas 2A1-

[A/N-Lupa nak bagi tau yg Hana ni Junior kepada Leo.Leo ni pula ade 5 org lagi member a.k.a Kingka sekolah]

Tok!Tok!Tok!…Hana mengetuk pintu kelas nya.

"Ouh,Hana mari masuk!"Kata Pn.Jess.Hana melangkah masuk ke Kelas.

"Okey kelas…kita hari ni ade pelajar baru,Hana sila masuk"Sambung Pn.Jess.Selepas Hana masuk,Hana mempekenal kan dirinya.

"Annyeonghaseyo,Kim Hana imnida.Hope we can be friend"Kata Hana lalu memberi senyuman semanis yg boleh.

"Okey Hana kamu boleh duduk sebelah Krystal"Kata Pn.Jess.Hana pon melangkah tempat yg dituju.Dia memandang sekeliling untuk mencari tempa Hana,yg bersebelahan dengan Krystal.Hana terpandang sesusuk tubuh yg mengangkat tangan…

"Hana i'm here └(^o^)┘"Kata Krystal sambil melambai² kan tangan nya.

Mereka pon belajar seperti biasa~

My Crush Is Kingka Of SchoolWhere stories live. Discover now