My Crush Is Kingka Of School

577 44 3
                                    

-Part7

"Okey class,today we have new student,Kirah come in"Kata Sir Baekhyun.Kirah pon melangkah masuk ke kelas lalu mempekenal kan diri.

"Annyeonghaseyo Lee Kirah imnida *bow*"Kira mempekenal kan diri nya.

"Okey Kirah,awak boleh duduk belakang Hana"Kata Sir Baekhyun.Hana pon mengangkat tangan nya.Kirah pon berjalan menuju tempat nya.

-WAKTU REHAT-

"Hana-ah!"laung seseorg.Hana pon menoleh ke belakang.

"Ouh Leo and the geng,wae?"tanya Hana.Soalan Hana x jawab kerana mata Leo kearah Kirah.Hana yg perasan perbuatan Leo rasa cemburu.

-1 Tahun Berlalu-

Leo and Kirah sekarang sangat rapat.Manakala Hana semakin di pinggir kan [Kesian Hana T^T]

"Leo-ah"laung Hana yg ternampak Leo dengan semyuman nya.Senyuman termati akibat Leo bersama Kirah.Hana berasa sedih.Krystal yg perasan yg Hana murung sejak mula,dia pon bertanya.

"Hana-ah wae?"tanya Krystal.Hana tidak menjawab malah menangis di dakapan Krystal.Krystal pon memujuk nya.

-BALIK-

Hana berjalan tidak memandang Korea dan kanan.Tiba² sebuah kereta laju menuju kearah Hana.

Bushh!

Hana di langgar kereta,mata nya menjadi gelap.

-DI HOSPITAL-

V memegang tangan adik nya.YoonA hanya dapat menenang kan V.

Sudah sebulan Leo x nampak Hana lalu dia bertanya dekat Krystal

"Krystal-ah mana Hana?"tanya Leo.

"Dah berapa tahun berapa bulan kau x layan Hana kan,sejak kau kawan dgn Kirah kan"kata Krystal sinis.

"Jawab je la"kata Leo.

"Dia accident"jawab Krystal selamba.

"Bila?"Tanya Leo

"Bulan lepas,time dia panggil kau,kau buat x dgr.Sejak hari tu dia murung je.Time balik dia x pandang kiri dan kanan,so kereta tu pon terlanggar dia"Terang Krystal.Muka Leo berubah serta merta,rasa bersalah pon ade.Leo buat keputusan yg dia akan melawat Hana.

-Di Hospital-

"V-ah mcm mana keadaan Hana?"tanya Leo.

"Dia dh sedar tadi,kau pegi la masuk"kata V lalu beredar dari situ.Leo pon masuk ke ruang bilik tersebut.

"Hana?"panggil Leo lembut.Hana yg memandang luar tingkap lalu memandang kearah Leo.Tetapi sekejap je lalu memandang luar tingkap balik.

"Hana,kau dh okey?"tanya Leo.

"………"Tiada jawapan yg diberi.

"Hana-ah"panggil Leo lagi.

"………"tiada jawapan lagi.

"Hana-ah wae?"Tanya Leo.

"Kha"Arah Hana,Hana menyuruh Leo keluar.Tetapi Leo tetap berdiri di situ.

"Kha!"jerit Hana sambil membaling bantal.Leo tetap x nk berganjak,taktala dia berjalan menuju ke arah Hana.Hana tetap membaling apa sahaja yg ade di situ.Leo pon menuju ke sana lalu memeluk nya.Hana berhenti membaling malah dia menangis di dakapan Leo.

"Hana-ah mianhae"kata Leo.Pelukan Leo semakin erat.Tiba² suara seorg perempuan memanggil Leo dengan panggilan "SAYANG"

"Sayang"panggil Kirah.Hana yg menangis tadi terkejut dengan panggilan tersebut.

"Sa…sayang?"tanya Hana gagap.Hana memandang Leo tajam.

"Hana-ah biar saya terangkan"Kata Leo yg ingin terang kan.

"Pergi!!"Jerit Hana.Leo and Kirah pon pergi dari situ.

-keesok kan nya-

Hana dtg sekolah seperti biasa tetapi kali dia senyap je x seperti sebelum ni.Semasa Hana berjalan Hana ternampak Leo.Tapi kali dia mls nk tegur,kalau tegur bukan dia nk tegur Hana balik pon.Tetiba ade seorg memegang bahu Hana.Hana pon menoleh.

"Ouh Hongbin,wae?"tanya Hana.

"Jom la kita naik kelas,biar saya hantar"kata Hongbin sambil memberi senyuman.Hana mengangguk kan kepala nya tanda setuju.Hana and Hongbin pon naik atas.Pada masa yg sama Leo and Kirah pon nk naik.Hana hanya buat² x tau.Sampai di hadapan kelas Hongbin pon berkata.

"Okey dh sampai,Jangan la asyik masam je muka.Tak cantik,Cuba senyum sikit"Hana pon menunjuk kan senyuman nya.

"Thanks Hongbin"kata Hana lalu dia pon masuk kelas.

-WAKTU REHAT-

Hana rehat dengan Hongbin sbb Krystal x dpt dtg atas urusan keluarga.Tengah mereka borak² tiba ade dua suara menyapa mereka.

"Hye Hongbin and Hana"Sapa Kirah dengan Leo.

"Okey la Hongbin saya naik atas dulu"Kata Hana nk mengelak dari Leo.

"Nae~"kata Hongbin sepatah.

"Hongbin-ah kenapa ngan Hana?"Kata Leo.

"Nnti la aq cerita kan"Kata Hongbin.

"Nae"

-BERSAMBUNG-

♚Okey ke?hihi btw thanks baca.Pleas Vote *puppy eyes*♛

My Crush Is Kingka Of SchoolWhere stories live. Discover now