My Crush Is Kingka Of School

670 52 3
                                    

-Part 3

FLASHBACK

-Krystal Pov-

Semasa mereka di belakang sekolah,Krystal and Hana terserempak dgn Kingka sekolah.Kaki Hana ingin lari,ye lari dari Kingka² tu.Tetapi kingka itu menyapa nya dulu.Setelah Hana pandang depan,

"Psstt...Krystal naik atas"bisik Leo sambil mengguna kan isyarat mata yg menyuruh Krystal naik atas.Apa lagi~lari pecut la Krystal...

END FLASHBACK

"Mcm tu la cerita nya!"kata Krystal...

-Hana Pov-

"Macam tu la ceritanya!"Kata Krystal...

"Kurang Asam boy punya Leo"Kata Hana separuh bisik.

"Wei Krystal...awak nk tau x yg si Leo ajak jumpa dekat rooftop esok and dia ckp kalau saya x pergi,dia akan kiss saya depan org ramai."bersungguh betul si Hana bercerita.

"What?!!!?!"Bergema la suara Krystal seorg di dlm kelas.Semua pelajar² lain memandang Krystal pelik.

"Yah!x yah la menjerit"Kata Hana yg sedang menutup telinga nya.

"Hihi mianhae"Kata Krystal sambil menggaru kepalanya yg tidak gatal
"Kenapa dia nk jumpa awak?"sambung Krystal...

'Aku Hempuk juga budx ni kang'Kata Hana di dlm hati...

"Mana lah saya tau,kalau saya tau dh lama saya bagi tau awak"Kata Hana...

>SKIP<

-Balik Sekolah

"Bye Krystal └(^o^)┘!"Kata Hana sambil melambai kan tangan nya.

"Bye Hana,Balik tu hati² tau └(^o^)┘"sempat Krystal pesan dekat Hana berhati² ketika pulang.

-Di Rumah

"Omma saya dh balik"Kata Hana,dia menanggal kan kasut and Stokin lalu melangkah masuk kedalam umah dan menjerit memanggil nama omma nya.

"Omma,Omma kat mana?!"

"Omma dekat dapur ni"Balas satu suara dari dapur.Kemungkinan itu adalah suara omma Hana.

>SKIP<

-Esok

Seperti biasa kicauan burung membuat kan Hana terbangun.Dia menggosok matanya lalu melihat jam.Jarum jam menunjuk kan pukul 7:15

"Sudah lambat!!!!!"jerit Hana lalu menuju ke bilik air.

*SEMENTARA ITU*

"Mana Hana ni,Aq tunggu dia kat rooftop dh brp minit"Kata Leo.

"Ke dia lupa?kalau x dtg juga tunggu nasib kau Hana"Tambah Leo sambil menunjuk kan Evil Smile nya itu.

*BERBALIK KEPADA HANA*

Hana berlari sepantas yg boleh.Dia sempat masuk ke dlm sekolah sebelum pintu pagar ditutup.Baru je Hana nk jalan,dia teringat kan yg perjumpaan Leo and Dia dekay Rooftop.

"Mampus aku,habis la nnti dia ambil first Kiss aq ::>_<::"Kata Hana dlm keadaan takut.

★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

Aouthdor-Tak payah nak takut.Berani ke dia buat.Habis nanti dia punya nama gelaran Kingka x se.

Hana-But Aouthor kalau dia kiss juga mcm mana.

Aouthor-Tak de nya dia nk kiss.Jangan takut.

Hana-Yela~

Leo-Woi² buat keje la!

Aouthor-Kau boss ke atau aq yg boss

Leo-Aouthor la

★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

-Berbalik pada Hana

>SKIP<

-Waktu Rehat

Hana berjalan seorg diri kerana Krystal x dtg dgn alasan dia malas.Kurang Asam Girl punya budx.Dalan perjalan ke kantin,Tangan Hana di tarik oleh seseorg iaitu Leo.Ntah dia nk wat ape pon x tau la.

"A...apa awak nk buat ni?"tanya ku dlm keadaab bergetar.Takut la tu.Muka Leo makin lama makin dekat.Para pelajar perempuan semua melihat.Ade yg x puas hati.Tiba²

Chup~~

Bibir pink Leo mendarat di bibir Hana.Terbuntang mata Hana.Mengalah kan D.O mata nya.Selepas 10 saat baru Leo melepas kan.

Hana-Aouthor!!hang tipu aku.Habis dia dh curi first kiss aq

Aouthor-Lari!!!!!

-Kembalik kepada Hana

Hana menunduk kan kepala nya.Kerana malu.

"Itu balasan nya kalau x dtg tadi dekat Rooftop"kata Leo sinis lalu meninggal kan Hana berseorgan di situ.Hana memandang sekeliling.Dia melihat para pelajar perempuan ade yg berbisik² ade yg mcm x puas hati and ade yg memberi kan jelingan maut.

"Pabo Namja!!!!"Jerit Hana.X kesah la org pandang dia mcm mana.

-BERSAMBUNG-

♚HYE GUYA NK TANYA NI.OKEY KE?YG MANA SATU OKEY...CERITA "PLAYBOY ITU SUAMI AKU" OR "MY CRUSH IS KINGKA OF SCHOOL"? PLEAS KOMEN.KOMEN ANDA SANGAT DI HARGAI.JANGAN LUPA VOTE TAU♚

My Crush Is Kingka Of SchoolWhere stories live. Discover now