My Crush Kingka Of School

643 52 0
                                    

-Part5

Keesokkanya,Hana bangun lewat dlm pukul 12:00 tgh baru bangun.Tiba ade suara yg memanggil namanya.

"Hana!kamu dh bangun ke?!kalau dh bangun,siap cepat…oppa kamu dh tunggu!"Jerit Pn.Kim dari bawah.

"Nae omma!"laung ku pula dari atas

>20 minit kemudian<

Hana pon menuruni tangga dengan cermat.Takut jatuh.

"Lambat nya anak dara ni bersiap"kata V.Hana hanya menyengih.

"Oppa nak ajak Hana pegi mana?"Tanya Hana.

"Oppa nk ajak gi shopping,,Jom la.Bye Omma!"Jawab V lalu menarik Hana ke arah kereta.Pn.Kim hanya tersenyum dengan kelakuan anak² nya itu.

>SKIP<

"Dah Sampai!"kata V selepas mematikan enjin kereta.

>Dalam Mall<

"Oppa kita nk beli ape kat sini?"tanya Hana sambil memeluk lengan abg nya itu.

"Kita pegi tempat baju² nk?boleh beli kan bajy untuk omma sekali"kata V.

"Nae~tapi oppa belanja boleh?"V mengangguk kan kepala nya tanda ok.Tiba-tiba seseorg memanggil V.

"Oppa!"Jerit seseorg.

"Ouh YoonA sayang wae?"Tanya V.YoonA memandang Hana tanpa perasaan.

"Oppa tu sape?oppa curang ngan YoonA eh?"kata YoonA.

"YoonA dengar sini penjelasan oppa"Kata V pula.

"Don't touch me!"YoonA berlalu pergi.V memandang Hana.Hana hanya mengangguk kan kepala nya tanda menyuruh V kejar kakak ipar nya [ceh wa,kakak ipar XD]

-V Pov-

"YoonA"kata V lembut.Penat dia cari YoonA di merata tempat.Akhir nya jumpa di Taman berdekatan.

"……"YoonA hanya senyap.

"YoonA,Hana tu adik oppa.Oppa dh lama x jumpa dia.Dah 5 tahun oppa x jumpa dia.YoonA jeles eh"Kata V lalu mencuit hidung YoonA.YoonA still membuat *pout*.Tanpa meminta izin,V terus mencium pipi YoonA.Muka YoonA pon naik merah.

"Betul tu adik oppa?"tanya YoonA yg ingin kepastian.V mengangguk kan kepala nya.

-Hana Pov-

Hana menunggu abang nya.Lain yg dia tunggu lain yg datang.

"Hye…"Kata Leo.Hana ingin pergi malas nk tgk muka Leo.Bila tgk muka Leo mesti ingat kejadian hari tu.Tiba² tangan Hana ditarik oleh Leo.

"Yah lepas la!Tak puas lagi ke?dh la kiss org sesuka hati!"Kata Hana yg meronta ingin lepas.V dengan YoonA lalu ke situ terdengar perbualan Hana dan Leo.

"Woi Leo!kau kiss adik aku depan org lain eh"Kata V yg entah dtg dari mana.Lepas tu mengusik org pulak.Muka Hana ngan Leo memasing dh merah.Malu latu~.

"Yah oppa,ape ni.Bukan nk tolong…ni lagi mengusik org."Kata Hana sambil membuat pout.

"Adik?"tanya Leo pelik.

"Ouh lupa pulak.Ni adik aq Kim Hana and Hana Ni Jung Taekwoon just call him Leo."kata V.

"Tak payah kenal kan,org dh tau"kata Hana pula.

"Ah Leo kau pahal kiss adik aq?"Tanya V.Leo hanya menyegih.Hana yg geram rasa nk pijak² je muka Leo tu.

"Mana kau punya member V?"tanya Leo yg ingin tukar topik.

"Ceh tukar topik pulak.Ouh diaorg busy,tu sebb aq jalan²"kata V.

>SKIP<

"Omma! I'm home!"Laung Hana.Hana masuk sambil membawa beg kertas yg baru balik dari bershopping.

"Wah banya nya shopping,oppa kamu belanja eh?"Tanya Pn.Kim.

"Yup oppa belanja.Nah ni omma punya"kata Hana sambil memberi beberapa beg kertas.

>SKIP<

ESOK

-Di Sekolah-

Hana yg baru melangkah masuk ke dlm kawasan sekolah.Dia ternampak Leo bersama perempuan lain.Hati nya mcm nak terkoyak.

'Yah Hana apahal kau ni?Jealous ke?'desis hati Hana sendiri.Lalu dia berjalan tanpa memandang Leo.

-Di Kelas-

-Hana Pov-

"Wei Krystal sampai hati kau x dtg hari tu.Dah la dia Kiss aq depan org ramai"Kata Hana yg pura² merajuk.

"Ala sorry la wei"kata Krystal yg berusaha untuk memujuk Hana.Baru je Hana nk bercakap tiba² ade org memanggil nya.Hana memandang ke arah yg memanggil nya.Ternyata org tu adalah V.Hana pon pergi ke arah V.

"Ye oppa ku sayang.Nak ape?sampai bawak geng oppa ni.Nak pikat Krystal ke?"kata Hana yg ingin menyakat oppa nya.

"Bukan oppa la,tapi tu ah Jungkook yg suka kat Krystal"Kata V.

"Ye la,oppa nk ape?"kata Hana lagi.

"Ni oppa nk bagi duit ni kat Hana.Duit Hana kan tertinggal"Jawab V.

"Gomawo oppa"Kata Hana sambil mencium pipi V.Selepas V pergi Hana pon masuk semula ke dlm kelas.Mata² dlm kelas tu semua pandang Hana.Tiba² salah seorg yg tiba² je bangun.

"Woi perempuan,apahal kau kiss pipi V oppa ah!"kata perempuan itu sambil menghentak meja.

"For your information,V tu abang kandung saya okey"kata Hana lalu duduk di tempat nya.Mata² dlm kelas tu membulat.Manakala perempuan tadi terus tunduk kan kepala nya tanda malu.

"Wei Hana,betul ke yg V tu abang kandung kau?"tanya Krystal yg ingin kepastian.Hana hanya mengangguk kan kepala nya.

"Nanti la saya bagi tau"kata Hana.

-BERSAMBUNG-

♚Hihi best ke?btw thanks sape yg baca…pleas vote okey└(^o^)┘♚

My Crush Is Kingka Of SchoolWhere stories live. Discover now