Part 9
Selepas tamat waktu persekolahan,Hana berjalan menuju ke umah nya.Tetapi jalan nya terhenti taktala dia marasai sedang di ikuti oleh seseorg.Hana berjalan dengan pantas.Tangan nya terasa di tarik kuat.Hana dengan berani nya menoleh kebelakang.
"Uh,kau rupa nya.Asal kau ikut aku"tanya Hana,tapi sekarang dia menggunakan KauAku."Sejak bila awak pandai panggil KauAku?"tanya Leo pula.Soalan Hana pon x jawab lagi.Dia pi tanya soalan lain.
"Kau nak tau?"Leo mengangguk kan kepala nya.
"Pertama:Sejak kau dh x layan aq lepas aq kenal kan Kirah.
Kedua:Sejak kau ade hubungan dengan Kirah.
Ketiga:Sejak kau dh x ambil peduli pasal aq,Bila kau tahu yang aq accident baru kau tgk aq.Time aq panggil kau,kau buat bodoh.Sebab tu aku cuba membenci kan kau,tapi x blh.Aku sayang,Aku Cinta kan kau.Kau je yg x nmpk semua tu."Kata Hana.Tanpa Hana sedari air mata Hana menitis.Leo tersentap dengan kata² Hana.Hana berlalu pergi tanpa menghirau kan Leo.Hujan turun membasahai bumi.[Love Letter-Vixx]
>Di Rumah<
Hana balik rumah dengan baju yg basah kuyup akibat Hujan tadi.V yg panggil Hana,Hana tidak menjawab malah dia terus kebilik lalu mengunci pintu.V ketuk bilik adiknya itu,tapi Hana hanya buat x tau.Dia hanya menangis di atas katil.Lama² mata Hana terlelap.
-Leo Pov-
Leo berjalan di Han River.Langkah nya terhenti apabila dia melihat sesusuk tubuh milik Kirah bersama Lelaki lain.Leo pun pergi ke sana lalu menumbuk muka laki tersebut.
"Yah!Leo ape awak buat ni!"kata Kirah dlm keadaan menjerit sambil mengelap darah di bibir laki tersebut mengguna kan ibu jarinya."Sampai hati awak curang ngan saya kan?"kata Leo."x payah berAwakSaya la."Kata Kirah."uh dasar perempuan murahan"sinis Leo lalu beredar dari situ.Leo melintas jalan tanpa melihat kiri dan kanan.Tiba² [Bamm!!!] Leo di langgar oleh sebuah kereta BMW.
-V Pov-
Lagu Just One Day berkumandang di telefon V menanda kan ade org call.V mengangkat call tersebut.
OTP
"Hello,Ni sapa?" -V
"Erm awak kawan Leo ke?" -???
"Nae" -V
"Kawan encik terlibat dlm kemalanga.Sekarang ni dia berada di Hospital Seoul" -???
"Bwo??!Nae saya akan ke sana sekarg" -V
END OTP
"Oppa wae?"tanya Hana yg sedang memegang segelas cawan berisi orange jus.
"Leo accident"Jawab V lemah.Mata Hana mula berkaca,gelas yg dipegang oleh Hana jatuh terhempas.
-Di Hospital Seoul-
V and Hana melihat ahli Vixx yg lain berada di luar bilik.Hana terus mendapat kan Hongbin.
"Oppa mcm mana keadaan Leo"tanya Hana Risau.
"Doktor belum keluar lagi"Kata Hongbin.Hana dh menangis teresak².Hongbin menenang kan nya.Doktor pun keluar.
"Erm kamu semua ahli keluarga mangsa?"tanya Doktor tersebut.
"Nae kami keluarga dia,mcm mana keadaan dia?"tanya N.
"Dia okey"kata Doktor ringkas.
"Nae boleh kami lawat dia?"tanya N.
"Boleh silakan.Kalau mcm tu saya pergi dulu eh"Doktor itu pun berlalu pergi.Mereka bercadang untuk memberi Hana masuk untuk menjaga Leo.
-Di bilik Leo-
"Leo-ah bangun la jangan tinggal kan saya sorg²"kata Hana.Air mata Hana mula jatuh.Lama² Hana pon terlelap.
-Leo Pov-
Leo melihat sesusuk tubuh milik seorg perempuan tertido di tepinya,perempuan itu adalah Hana.Leo mengejut kan Hana dengan lembut.Hana pon tersedar dari tidur.Dia melihat Leo sudah sedar.Dengan pantas dia memeluk nya.
"Leo-ah jangan tinggal kan saya sorg pleas"kata Hana yg mesih memeluk Leo.
"Nae saya janji x akan tinggal kan awak lagi atau menyakit kan hati awak"kata Leo.Hana melepas kan pelukan.Dan mengucap
"Saranghae Kim Hana"
"Nado saranghae"balas Hana.Leo mengucup bibi Hana.
THE END~
♛Habis Sudah FF yg kedua saya.Alang² ni saya nk promot FF baru saya yg ketiga bertajuk "Kahwin Paksa?!!"Korg jangan lupa Vote tau♛