My Crush Is Kingka Of School

768 46 0
                                    

-Part 2

Mereka pon belajar seperti biasa~

>SKIP<

-REHAT

-Still Hana Pov-

Hana terdengar ramai suara perempuan yg sebijik mcm kene histeria.Hana pon menanya kan kepada Krystal.

"Krystal„kenpa perempuan tu terjerit terlolong mcm kene histeria?"tanya Hana setelah mengambil tempat duduk.

"Ouh,dlm sekolah ni ade Kingka.Nama nya Leo,Hyuk,Ken,N,Ravi and Hongbin.Diaorg ade nama group,nama group diaorg adalah Vixx.Semua hensem²,tu sebab semua perempuan bila Vixx lalu terjerit mcm kene histeria."Terang Krystal panjang lebar.

"Ouh,but yg nama Leo tu mcm pernah jumpa pulak"Kata Hana lalu memikir kan nya.

"Ahh!baru saya ingat,time saya nk pergi cari pejabat,Saya ade terlanggar dia"Sambung Hana lagi.

"Ouhh"kata Krystal ringkas.Selesai makan Krystal and Hana berjalan pusing satu sekolah sebelum tamat waktu Rehat.Krystal tergamam bila melihat sekumpulan pelajar lelaki yg teramat dia kenal menuju ke arah dia and Hana.

-Krystal Pov-

Hana yg perasan riak muka Krystal.

"We…Krystal kenapa?"tanya Hana.Krystal hanya menunjuk kan isyarat mulut supaya Hana memandang hadapan.Hana pon memandang di hadapan nya.Alangkah terkejut nya yg sedang menuju ke arah dia and Krystal ialah Kingka Of School.Baru sahaja dia ingin melangkah pergi,terlebih dahulu salah seorg kingka itu menyapa.jumpa

-Hana Pov-

"Hye!berjumpa lagi kita ye"Kata salah seorg lelaki di kalangan Kingka² tu.Tapi suara tu mcm Hana pernah jumpa.Hana pon memberani kan diri nya untuk memusing kan badan nya.

"Hye…"sapa Hana acu x acu."A'ah kita jumpa lagi ye"sambung Hana sambil memberi kan senyuman palsu.

"Esok saya nak jumpa awak dekat rooftop.Tepat kol 7 pagi.Kalau x saya kiss awak depan org ramai"kata Leo.Hana yg mendengar ugutan itu lalu menutup mulut nya…selepas itu dia melepas kan dan berkata.

"O…o…okey"kata Hana gagap.Hana yg x perasan yg Krystal sudah tiada di situ pon memanggil nama Krystal.Tetapi tiada sahutan.Hana pon memusingkan badannya untuk melihat yg Krystal ade ke x

'Sampai hati awak eh Krystal tinggal kan saya,Tunggu awak bila saya naik kelas' desis hati Hana lalu melangkah ke kelas.

>SKIP<

-Di Kelas

"Woi Krystal sampai hati kan awak tinggal kan saya dengan enam org Kingka"kata Hana dln keadaan merajuk.

"Saya memang nk teman kan awak.Tapi si Leo suruh naik"Kata Krystal yg cuba memuju Hana

FLASHBACK~

HELLO GUYS…OKEY X FF YG KEDUA NI?HOPE OKEY LA.BTW JGN LUPA VOTE TAU♚

My Crush Is Kingka Of SchoolWhere stories live. Discover now