*Pamir'in ağzından*
Bu akşam yaklaşık 6 ay süren bir planın sonunu getiriyorduk. Çıktığım onlarca görevden sadece biri olduğu için çok heyecanlı olmasam da hafif bir tedirginliğim vardı. Çünkü dikkatini çekmemiz gereken kadının mükemmel bir beyni vardı. Beden dili konusunda neredeyse uzmandı ama bunu resmiyete döküp kendini ifşa etmemişti. Sadece kod adı olduğunu düşündüğümüz 'Kathy' adını kullanıp ülkedeki casusları ortadan kaldırıyordu. Şu anlık zekasını iyi şeylere harcasa da ileride neler olacağı meçhuldu.
Ekip liderimiz onu takımında istemişti. Bu yüzden hakkında araştırmalar yapıp öğrenebildiğimiz kadarını öğrenmiştik.
O, insanları analiz etmede çok başarılıydı. Üzerinizde gördüğü herhangi küçük bir şeyden bile sonuç çıkarabiliyordu. Ve beden diline çok hakimdi. Tedirgin olmamın nedeni tam olarak buydu aslında. Ufak bir açığımda, ben bile açığımı anlamadan o benim kim olduğumu anlayabilirdi.
Sorun çıkartma ihtimaline karşı özellikle barın yarısı bizim adamlarımızdı. Hepsine birer hikaye uydurmuştuk ve her şeyleri ona göre ayarlanmıştı. 6 aydır bu hikayeleri yaşıyorduk, role iyi hazırlanmak için. Kimden geldiği belli olmadığı halde ekip liderimizin kesin gözüyle baktığı istihbarata göre planladığımız bu plan her an bozulabilirdi ama üstümüz olduğu için bir şey demeden dediklerini uygulamıştık.
Teşkilatın bu binasına bulunan kişilerin çoğunluğu bu görevdeydi. Her binada 3 alfa grubu, 2 kurucu, 30'a yakın beta ve yeni gelenler. 15 kişi kadar beta 2' ler, ve 10 tane omega odası olurdu. Ama genelde omega lar burayı otel gibi kullandıkları için çok görünmezlerdi.
5-6 kişi beta 2' lerden, bizim 5 kişilik grubumuz ve diğer alfalardan da 10 kişilik bir grup vardı yani toplam 22 kişi kadar buradaydık.
Onun hakkında ki en garip şey ise sadece izin verdiği kadar bilgiyi öğrenebilmiştik. Sanki bilmenizi istediği sadece birkaç bilgi vardı ve bunları elimize sunmuş gibiydi. Bunu düşünmenin nedeni ise diğer bilgileri o kadar uğraşıp bulmamaıza rağmen bu bilgileri kolaylıkla bulmuştuk. Yaşını, soyadını, az bir ihtimal olsa da gerçek adını, aile bağlarını, bunların hiçbirini bulamamıştık mesela. Ki bu kadar donanımız ve hackerlarımız varken bulamamamız çok düşük bir ihtimaldi. Bu da bize o bilgileri bilerek verdiğini ispatlıyordu. Ve büyük ihtimalle Kathy bir hacker ile çalışıyordu, veya kendisi kod yazmada da çok iyiydi.
Ekip liderimiz Asrın ise bunları bulamadığımızı söylediğimizde gülümseyip 'zaten bunları bulmanız imkansızdı' demişti. Bizim bulamamamıza üzülmemişti, aksine imkansız olduğunu ve zaten ne kadar uğraşırsak uğraşalım bulamayacağımızı söylemişti. Genelde garip hareketleri olduğu için çok takmamıştık ama Kathy'nin hacker olarak kullandığı kişiyi tanıyormuş gibi konuşmuştu. Ya da Kathy'i.
Ekibimizin adı 'Alfa' idi. Kurucularımız biraz garip oldukları için kurdukları ekipleri kurt grupları olarak adlandırmışlardı. Biz en iyi ikinci gruplarıydık, bu teşkilatta küçüklükten beri eğitirlerdi bizi. Küçüklükten beri aynı grupla eğitildiğimiz için genelde grupların hiçbirinde grup içi aşk olmazdı, hepimiz kardeş gibi büymüştük. Aynı eğitimleri almış, aynı yerlerde okumuştuk. Çok nadir, teşkilata alamadıkları yetenekler ise ekibimize sonradan katılırdı.
Bizden başka alfalar da vardı. Alfa, Alfa1, Alfa2 şeklinde ilerlerdi. Ama kaç tane grup olduğunu bilmezdik. Güvenlik açısından sadece kurucular her türlü bilgiyi bilirlerdi teşkilat hakkında. Kurucular her seferinde ailenin çocuklarına bırakılırdı. Cinsiyet fark etmeden, İlerideki en iyi üyelerin çocukları devam ederdi. Saltanat sistemi gibi bir sistem vardı yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alpha Team
Azione-1,2,3,4,5, seç birini. -Ne? -1,2,3,4,5 Seç işte birini, zor bir soru değildi. -2 ? -Yaklaşık bir saat önce nişanlından ayrıldın, belki sözlünden. Sağ elinin yüzük parmağında yüzük izi var, uzun süre takılı olduğu belli, demek nişanlıydınız. Bir saa...