3. Bölüm "Ajan Mısın?"

98 6 0
                                    

Anonim: N'aber yakışıklım.

Anonim: Günün nasıl geçiyor?

Alperen: Sen yazana kadar iyiydi takıntılı kız.

Alperen: Fena değil. Senin?

Anonim: Seni düşünüyorum ve iyi geçiyor.

Alperen: Seni ümitlendirmek istemiyorum ama ya sevgilim varsa? Ya da sevdiğim biri? Ya da kötü bir durumdaysam?

Anonim: En son Melek diye sarı düz saçlı, badem şekilli yeşil gözlü, kocaman burnu olan ve azda kilolu bir kızla sevgili oldun. Ama seni aldattı kaşar. Benim canım sevdiğimi üzdü. O yüzden ondan nefret ediyorum. Neyse sonra okulda Bade'ye aşık olur gibi oldun ama sevgilisi olduğunu öğrenince vazgeçtin.

Anonim: Boşver zaten. Senin gibi kumral saçlı, mavi gözlü, 1.83 boylu, kasları 'gel beni ye' diyen, 40 numara ayakkabı giyen, basketbol kaptanı olan, sadece 1 kişiyle sevgili olan, terbiyeli ve mükemmel bir insana benim gibi biri yakışır.

Alperen: GBT mi baktın? Tc'mi de yazsaydın.

Anonim: 123********

Alperen: Ohaa nerden bildin lan?

Anonim: Anaa attım tuttu valla.

Alperen: Ajan mısın doğru söyle.

Anonim: Ne ajanı bee. Cidden salladım tuttu işte.

Alperen: Nasıl olur ya?

Anonim: Bilmem.

Alperen: Neyse, umarım bir yerde paylaşmazsın.

Anonim: Evet aynen. Tüm sosyal medyalarda 'Benim sevdiğim çocuğun Tc'si bu' diyeceğim. Saçmalama o kadar da değil.

Alperen: Tam bir baş belasısın.

Anonim: Evet herkes öyle söyler.

Alperen: Oşmdkdkdşkefd

Alperen: Neyse benim çıkmam lazım anonim. Sonra görüşürüz.

Anonim: Görüşürüz kocacım.

MAVİ SAKAL~TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin