Toprak'la ayrıldıktan sonra hemen eve gittim. Annem madalyamı görünce çok sevinmişti.
"Aferin benim oğluma! Tebrik ederim seni!"diyip bana sarıldı.
"Teşekkür ederim annem,"diyip bende ona sarıldım. "Ben akşam yemeğinde evde olmayacağım bu arada haberin olsun."
"Niye, nereye gidiyorsun?"
"Arkadaşlarımla bunu kutlamak için akşam yemeği yiyeceğiz."
"Anladım, paran var mı vereyim mi?"
"Var var ben hallederim."
"İyi hadi bakalım. Gel bir öpeyim."diyip kafamı ellerinin arasına alıp yanağımdan sulu bir şekilde öptü.
"Ya anne sulu sulu öpme işte."
"Sus eşek sıpası!"
Odama gidip çantamı masaya koyduğumda içinden bir şey düştü. Eğilip onu aldığımda bir bileklik olduğunu gördüm. Bu bana ait bir bileklik değildi ama. Onu incelediğimde kadın bilekliği olduğunu anladım. O sırada telefonuma bir mesaj geldi. Açıp baktım.
Anonim: Evlendiğimiz gün takarsın aşkım <333
Anonim çevrimdışı.
Kendi kendime gülümseyip bilekliği çekmecenin içine attım. Banyoya gidip suyu açtım, üstümdekileri çıkardım ve sıcak suyun altına girdim.
*
Banyodan çıktıktan sonra kurulandım ve dolabımı açtım. Siyah kot pantolonumu ve beyaz tişörtümü giydim. Üstüme de mavi gömleğimi geçirdim.
Hazır olduğuma kanaat getirerek odadan çıktım. Akşam olmak üzereydi zaten.
"Ben çıkıyorum anne."
"İyi eğlenceler oğlum. Çok geç gelme."
"Tamam, hadi görüşürüz."
"Görüşürüz."
Ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Hızlı adımlarla Mavi Sakal'a doğru ilerledim. Geldiğimde kafenin kapısını açıp içeri girdim. Bakışlarımı etrafta gezdirdim. Bizimkiler çoktan gelmişlerdi. Yüzüme güzel bir gülümseme yerleştirip masaya doğru ilerledim.
"Selam."
Beni gördüklerinde gülümsediler.
"Selam."
İrem'in yanındaki boş sandalyeye oturdum. Tam o sırada bir mesaj geldi. Ekranı açıp baktım. Anonim'dendi. Sonra bakarım diye telefonu sessize aldım.
"Eee n'aber şampiyon? On saatte mi hazırlandın?"
"Aynen," elimle saçlarımı düzelttim. "Biraz yakışıklı olalım dedik."
Gülüşmeye başladılar.
"Sen her halinle yakışıklısın ki,"
Biraz şaşkın biraz mutlu bir ifadeyle İrem'e baktım.
"Yani şey..," Saçlarını geriye doğru savurdu. "Şey olarak.."
"Ne olarak?"dedim muzip bir tavırla.
"Ya Alperen şey olarak işte."
"Tamam ne olarak işte?"
"Siparişlerinizi alabilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ SAKAL~TEXTING
Ficção Adolescente0530***: Ne demek bay bay? Alperen: Bildiğin bay bay. 0530***: Ama ilerideki karına bay bay demek olur mu hiç? Görüşürüz karıcığım diyeceksin. Alperen: Cidden kim benimle kafa buluyorsa tebrik edeceğim. 0530***: Kafa bulmuyorum. İlerideki karını...