Hayatında bu kadar güzel bir uyku çekmemişsin gibi uyanıyorsun. Bedenin , bulduğu bu sıcak ve rahat yere hemen alışmış bozmak istemiyor ama kalkman lazım.
Bugün işte ilk günün.
Bay Wong'un da dediği gibi . Mabedin başında olan kişi ' Ki bunun kim olduğunu bilmiyorsun . Sadece kafanın içinde kel Hint kıyafeti giymiş Asyalı bir sima beliriyor' buraya çalışmaya başlaman için sana kuralları açıklaması lazım.
Bu yüzden başlamadan önce onunla buluşman gerekiyor.
Aşağı indiğinde Wong nereye gitmen gerektiğini sana anlatıyor.
" Dr Strange işinden birazdan döner. Geç kalacağını düşünme sadece bekle ve etraftakilere dokunmamaya çalış . Her ihtimale karşı." diyor gergince gözlerini kaçırarak.
Bunun sebebini senin bir şeyleri kırma olasılığından çok Strange denen adamın seni kaçıracak şeyler yapma ihtimali olduğunu söyler gibi hissediyorsun.
Yutkunuyorsun. İçindeki mutlu ve huzur sönüyor.
Aklına kaçtığın yerdeki adamların yaptıkları geliyor.
Wong tepkini hemen fark ediyor. Fark etmemesi mümkün değil . Çünkü tenin hemen bembeyaz oluyor ve dudakların mosmor kesiliyor.
Endişeyle bir yandan seni yatıştırmak ister gibi eli ile omzuna vuruyor.
" Dr Strange , çok iyi bir adamdır. Kimseye zarar vermemek konusunda ettiği yemin bile var."
' Ama yeminler bozulabilir...' diye düşünüyorsun.
Gözünün önünde tanıdık bir sima beliriyor. Kaşlarını çatarak görmezden geliyorsun.
Rengin eski haline dönerken normal davranmaya çalışıyorsun.
" Bir çeşit doktorlar gibi bir prensibi var yani ?" diye soruyorsun.
Çünkü ablan bir hemşireydi ve tıp alanında ki edilen yemini biliyorsun. Wong'un dediği ile benzer olduğunu düşünüyorsun bir an ama saçma geliyor.
Kim sağlık alanından budist bir alana geçerdi ki ?
Wong'un yüzünde hafif yumuşak bir gülümseme beliriyor. Bu gülümseme senin düşünmene sebep oluyor.
" Evet onun gibi bir şey ." diyerek seni onaylıyor. Sözlerinin arkasında yumuşak bir ifade var ve bu senin endişeni bir az olsun yatıştırıyor.
Sonra sana Dr. Strange'in nerede olduğunu tarif ediyor.
Bu sefer içinde başka korkular uyanıyor ama bu öncekine göre şiddetli değil. - Wong'un söylediği yol tarifini unutmaktan korkuyorsun-
Yüzüne samimi geldiği bir gülümseme yerleştirerek teşekkür ediyor ve unutmamak adına hızla yolu aklından tekrar ama tekrar ediyorsun.
Ama gittiğin koridorlar hep benzer gözüküyor . Ayrıca tuhaf. Merdivenlerden sola döndüğünde uzun ve bilmediğin bir demirden yapılan kapının arkasından yırtıcı hayvana benzer bir ses duyuyorsun.
Umuyorsun ki yanılmışsındır çünkü bu içini ürpertmeye yetiyor . Ayrıca bakışları bile silah ve yırtıcı olan canavar ile mücadele edeceğinden emin değilsin. Bulaşmıyorsun.
Tam yolu kaybettiğini düşünürken birden sağında açılan kapı ile duruyorsun. Odanın içine girmiyorsun ama bir gözden geçiriyorsun. Sonra bunun Wong'un tarif ettiği oda olduğunu anlıyorsun.
Yavaş adımlarla içeri giriyorsun. Ürkeksin ve arkanda sen kapatmadan kapanan kapı ile daha da ürküyorsun.
Değişik odalar ve sesler aklına geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRANGERS ( Askıda - şimdilik-)
FantasyBir kız. Ailesi tarafından suçlanıp evden kaçıyor. Bir örgüt onu buluyor. Bir süre orada tutsak yaşadıktan sonra ortadan kayboluyor ve yeni hayat yeni kimliği ile İngiltere'ye geliyor. Dr strange ve okuyucu hikayesi