Bölüm 24

457 26 4
                                    


Oyları unutmayın ve bol bol yorum yapın💟
Hadi bölüm geçelim

"Lan siz ne ara bu kadar samimi oldunuz?benim niye şimdi haberim oluyor?" diye sordum yastığı Gizem'in üstüne atarak
"Ya bir şey yok..." tamamlamasina izin vermeden "yok mu?Mert az önce Gülben teyzeyle öpüşüyordu her halde" dedim
"Bilmem" dedi

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Batuhan'dan:

Sabah Mert eski okul arkadaşını arıyarak rol icabı bir kadın oyuncuya ihtiyacımızın olduğunu söyledi. Adam parayı duyunca hemen tamam dedi.
Bu işte Gizem de bizimle ortak olucaktı.

Deneme 1

Gizem Lavin'nin öğlen alış verişe gideceğini,birazda dolaşacağını dedi.

Tam o saatlerde ben ve kadın oyuncu mağazanın önünden geçtik.
Tam beş kez aynı gerde dolandık ama hiç göz göze gelmedik.
İlk deneme başarısız olmuşdu.

Deneme 2

Ertesi gün güneş en tepedeyken evinin yakınlarından geçtik,onun bizi görmesini sağladık ama yine olmadı.

Öğlen evinin yakınlarındaki parkta dolaşdık ama yine olmadı.
Bu seferde başarısız olduk.

Deneme 3

Gizem yarın Lavin'nin iş görüşmesine gideceğini söylemişdi.

Sabah güneşin ilk ışıklarında uyandim. Günlük rutin işlerimi halletdikten sonra yemek bile yemeden evden çıktım.

Lavin evden çıkandan beri peşinde dolanıyorduk.
Lavin şirketden çıkana kadar arabada bekledik. Kadın"emin misiniz oyunculuk için beni çağırdığınızı?" diye sordu. Doğru söylüyir aslında kaç gündür kıskandırmak yerine korumacılık yapıyoruz
Sonra devam etdi"ayaklarım koptu. Sabah saat 7'den koşuşturuyoruz. oyunculuk mu yapıyorum,ajanlık mı?" dedi

"Karşılığını alıcaksın" dedim soğuk ses tonuyla.

Gerçekten zormuş bu iş.

Lavin şirketden çıktı. Biraz ilerledikten sonra bir kafenin karşısında durdu,içeriye baktı. Sonra kapıyı açmak isterken bir adamla karşılaşdı ve onunla konuşmağa başladı. Adam sarışın,uzun bir tipdi. Biraz konuşduktan sonra sarılıp,gülümsemeğe başladılar. Sonra ikiside içeri girdiler. Bu durum hiç hoşuma gitmemisdi.

Bizde 10 dakika sonra içeri girdik. Bizi görmedi. Yanlarındaki masaya oturduktan sonra fark etdi. Kadını süzüp alay eder gibi gülüp adamla konusmasına devam etdi.

Tam 1 saat oturup konuştular. Sonra ikiside kalktı.

Deneme 4

Gizem konusuyor,biz kıskandırmağa çalışıyoruz olmuyor.
Sabah Mert'le anlaşdık."bak Mert son denemem. Olmassa bir daha yapmiycam." dedim
"Tamam abi" dedi

Öğlen ani kararla Lavin defileye katilicağını öğrendim.
İstanbulun en şık mekanlarından birindeymiş. Siyah suit giyinip ben de gittim.

Etrafa göz gezdirdim. İçeride çok kişi vardı. Hepside bir birinden şık giyinmişti

Lavin salonun tam ortasında dün konuştuğu kişiyle konuşup,kahkaha atıyordu. Aynı zamanda gözleri etrafta dolanıyordu.
Göz göze geldik ama hızlıca gözlerini kaçırdı.

          FISILTI(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin