Bölüm 16

482 33 18
                                    

Media ~şuan ki, durum
(Nasil olmuş? Ben yaptım😊)

Geçen bölüm nasildi?

Uzatmadan bölüme geçeyim.
Oy ve yorumları unutmayın 😇❤❤

Lavin'den:

Kendimi hiç iyi hissetmiyordum.
Kendimi hiç bu kadar alçalmış hissetmemişdim.
Gözüm dolmuşdu. Yaş akdı gözlerimden. Dudaklarımdan dökülmeyen sözcükler göz yaşı olup gözlerimden dökülüyordu.
Elimin tersiyle sildim göz yaşlarımı.
Çünki, kendi göz yaşlarını silen kadınlar, hiç bir kişiye yenilmezler.

Berrak öfkeli gözlerle bana bakarken, ben yanimdaki masanin üstündeki peçeteyi alıp yüzümü sildim.
Batuhan önüme geçti.
"Laflarına dikkat et" dedi Berrak'ın kolunu sıkarak.
Berrak'a baktım. Gözleri dolmuşdu.
"Niye ya? Niye?" dedi kolunu kurtarmağa çalışarak. Sonra devam etti.
"Lavin sen bana bunu nasıl yaparsın?" dedi ağlayarak.
Batuhan'nın kolundan tuttum.
"Birak onu"dedim.
Batuhan beni aldırmayıp iyice sıktı.
" Lütfen..."

Restorandaki herkes bize bakıyordu.
Çalışanlardan biri yanıma gelerek"Batuhan bey noluyor? Müşterilerimiz sesten rahatsız oluyorlar" dedi.
Batuhan adama ters bakış atıp Berrak'ı dışarı çekiştirdi.
"Bırak Batuhan.Kolum acıyor"dedi Berrak.

Yüzümü peçeteyle silerek peşlerinden gittim.
Berrak kolunu zorlada olsa çekip,Batuhan'ı itti.
" Sana ihtiyacım olunca niye gelmiyorsun? Babam beni sana emanet etmedi mi? Niye sevmiyorsun beni? Neden duygularımla oynuyorsun? Değer mi bu bir gecelik kız için..." diyince herkes sustu, gözler konuştu sadece.

Hiç kimse için çizgimi bozmuyorum,ağzımı bozmuyorum,kalbimi bozmuyorum,
şimdilik içime atıyorum, dışıma susuyorum. Ve doğru bildiğim yolda yürüyorum. Bu dünyanında bir rövanşı var biliyorum. Bir gün onlara bakarak son gülen ben olucam biliyorum.

"Sürtük dedin sustum,çakal dedin sustum ben bir gecelik olsaydım senin bu kadar canın yanmazdı. Sonuçta bir gecelik. Şimdi aynaya bak istersen BERRAK!" dedim Batuhan'nın konuşmasına izin vermeden.

"Bana bak..." dedi üstüme gelerek.
"Asıl sen bana bak" dedim cümlesini tamamlamasına izin vermeden.
"Ben sırf sen üzülmiyesin,canın yanmasın diye sustum. Hep altdan aldım. Onca hakaretine göz yumdum. Ama yeter. Benim de bir onurum var.
Saniyorsun ki, benim canım yanmıyor mu? Ben üzülmüyormuyum? Nefret ediyorum hepinizden. " dayanamadım gözlerimden yaş aktı.
"Aslında Batuhan doğru söylemiş. Ben cesur değilim kabul ediyorum. Başkaları sevinsin diye kendi hissettiklerimi umursamıyorum doğru" devam ettim.

"Çok üzüldüm. Senin gibiler para için hangi şekile istersen girerler..." diyince dayanamadım,sinirden suratına bir tokat attım. Söylediği son kelimeler çok canımı yaktı.

"YETER.Defol Berrak" dedi Batuhan Berrak'ın kolundan iterek.
"Yaptığın hiç bir şey yanına kalmıycak Lavin. Sevgilimi almak neymiş görüceksin" dedi Berrak bizden uzaklaşarak.

Batuhan yanıma geldi. Yüzümü elleri arasına alarak alnımdan öptü.
"İyi misin?" dedi endişeli sesle.
"Değilim. Hepside senin suçun."

"Benim ne suçum var şimdi?" dedi.
"Suçun en büyüğü sensin zaten" dedim göz devirerek.

          FISILTI(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin