13 bölüm ,düğün

124 11 4
                                    

Merhaba herkese nasilsiniz umarim iyisinizdir ,bölümü insallah beyenirsinizdir iyi okumalar😊

Gelen azerdi)
AZER:gözlerini karacadan alamiyodu ,karacada gözlerini azerden alamiyodu.
DEREN:enisi biz cikalim kizlar gelin ve damat baş başa kalsin (cikarlar dişar azer karacaya yaklasir)
AZER:azer gelip karacanin anlindan öper ve der ki)seni sevdimden hiç pişman deyilim be kadin dişin nasilsa icinde öyle icin ve dışın nasilsa güzeliğinde öyle (dudağina öpücük birakir )
KARACA:azer ne yapiyorsun ya biri kapidan girerse görürse ayip olur.
AZER:ne aybi benim karim olacaksin 2 daka sonra zaten aksam benim olacaksin ayip neymiş ben sana aksam gösteririm.
KARACA:azerr(yanaklari kizarir )ila utandiracaksin.
AZER:ne azer aksam görürsün ayip neymiş(azer güler,o sıra kapi çalar gelen kizlardi) cansu ve hazal ve deren iceri girer deren der ki.
DEREN:abi hadi nikah memuru geldi.
AZER:tm siz cikin(kizlar cikar azer kolunu karacaya uzatir tutmasi icin )aşaği inerler.
Herkes alkişlar ve oturular.
NİKAH MEMURU:sayin misafiler burda iki gencin nikah atkini gerçekleştirmek icin bulunuyoruz ,siz adiniz soy adiniz ,azer kurtuluş,siz adiniz soy adiniz,karaca karahan,siz azer kurtuluş hic kimsenin etkisi ve baskisi altinda kalmadan karaca karahani eşiniz olarak kabul ediyomusunuz,azer evet ölene kadar herkes alkişlar,siz karaca karahan hic kimsenin etkisi ve baskisi altinda kalmadan azer kurtulusu esiniz olarak kabul ediyomusunuz,karaca sonsuza kadar evet diye bağirir.
NİKAH MEMURU:şahitlerde(yilmaz ve hazaldir)sizde şahitlik ediyomusunuz,evet ediyoruz,evet ediyoruz,imza atarlar,bende medeni kanunun bana verilen yetkiylen sizi kari koca ilan ediyorum hayirli urlu   olsun ,gelini öpe bilirsiniz (karaca azere ters bakar anlindan öpsün diye azer anlindan öper)
AZER:kulağina yaklasir der ki simdilik anlindan öptüm helalim dedim aksam dudağindan öperim benimsin derim(karaca utanir basini önüne eyer ve yanaklari kizarir)dans ederler oturular, sonra sarki calar ve herkes kalkip karşilikli oynar herkes cook mutlu.
(ve düğün biter.
FATMA:hadi bakalim azer ve karaca ikiniz eve gidin ama yatmayin kizlar ve yilmaz kadir yolicam serbet icicen ve sirtina vurucaklar , azer ve karaca eve giderler öbûrleride serbeti hazilayip cocuklara verir eve götûrsün diye.
KARACA:azer ne yapiyorsun.
AZER:dizilerdeki gibi yapacam seni kucama alacam (kucagina alip odaya götûrûr) heryerde mum gül cicek felan ,azer karacanin anlindan öper ve balkona cikar karacada yanina gelir ikisi birlikte balkonda otururlar
AZER:karaca evlendik deyilmi biz hayalmi bu.
KARACA:evet evlendik rüya deyil(karaca azerin göhsûne basini koyar birden ses gelir bu ses yilmazlarin sesiydi.
YILMAZ VE KADIR:abi bu şerbeti icmeden birakmayiz seni.
BARIŞ:ayn daha sirtina vurucaz.
(Azer gelir karacada gelir azer ve karaca şerbeti icer ve kizlar karacayi odasina götûrûr.
CANSU VE DEREN VE HAZAL:hep mutlu ol tamami karaca hep yûzûn gülsûn.
KARACA:cook teşekürler sizde hep mutlu olun tamamim.
BARIŞ:yilmaz kadir hazirmisiniz,evet derler,kizlar cikin kizlar cikar, ve azerin sirtina vurmaya başlarlar odaya koyarlar.
KARACA:karaca güler)canin cok acidimi azer bey.
AZER:yok karaca hanim cok yanmadi,karacaya yaklasir.
BARIŞ VE KADIR VE YILMAZ:hadi bakalim bizde eve gidelim(eve giderler)
AZER:karacaya yaklasir odadaki işiklari kapatir ve karacaya yaklasir öper.
Azer ve karacanin odasi👇

Bakalim yarinki bölûmde neler olacak bu bölûm kisa oldu kusura bakmayin öbûr bölüm ateşli sahne olacak biraz diye burda bitirmak zorunda kaldim umarim beyenmisinizdir öbür bölümde görüşmek ûzere kendinize iyi bakin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakalim yarinki bölûmde neler olacak bu bölûm kisa oldu kusura bakmayin öbûr bölüm ateşli sahne olacak biraz diye burda bitirmak zorunda kaldim umarim beyenmisinizdir öbür bölümde görüşmek ûzere kendinize iyi bakin .

Beyen❤yorum yap🤗takip et🙏🙏🙏

SONSUZ SEVGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin