Merhaba herkese nasilsiniz iyisinizdir insallah iyi okumalar🤗
YILMAZ:karaca kusura bakma sisin en özel sahnenizi kestim(güler)
AZER:sırıtma bide geldinde kapiyi çal ne oldu niye geldin.
YILMAZ:ya abi ben ne bilim bende tam gelince sizde şey yapiyorsunuz (güler)abi gidicezde onu haber vermek icin geldim.
AZER:tm cik gelicem (yilmaz cikar) güzelim gidiyorum simdi yarin alirim seni.
KARACA:tm ben sana yarin haber veririm.
AZER:tm (son öpücük verir aşagi iner)
Eve giderler karahanlarda odalarina yatmaya giderler.
HAZAL:eee abla düğün ne zaman .
KARACA:valalh düğün 6 gün sonra cok muyluyum hazal 😊.
HAZAL:mutlu ol tabi sen herzaman mutlu ol canim ablam benim(sarilirlar)
(4 gün sonra.
Gelinlik bakiyorlar .fatma ve bahar oturup kahve iciyor karaca icerde gelinlik giyiyor cansu ve deren ve hazal elbise bakiyor.
CANSU:karaca hadi cik merak ediyorum nasil oldun.
FATMA:ya kizim bi dur şimdi cikar aha cikti (karaca cikar)
CANSU VE DEREN VE HAZAL:karaca cook gûzel olmusun gözlerimi senden alamiyorum.
FATMA VE BAHAR:cok gûzel olmusun benim gûzel kizim .
KARACA:cok teşekürler bende cok beyendim(ama birden moreli bozulur)
FATMA:ne oldu kizim hani beyenmistin.
KARACA:beyendim beyendimde hani biraz böyle arkasi acik ve önüde acik ya azer kizmasinmi.
(Herkes güler)
DEREN:merak etme karaca abim seni kiskaniyo diyo diyo yoksa abimi bilirsin ne yaparsan kizmaz hem bizede kiziyo bizde annemden yardim aliyoruz sende annemden yardim al o hal eder.
FATMA:merak etme ben onu hal ederim sen sadece beyendini seç tamami güzel kizim.
KARACA:cook teşekürler fatma teyze.
FATMA:hem benim 2 tane kizim yok ki 4 tane gûzeler gûzeli kizim var.
KARACA:fatma teyze bitane gelinlik var oda acik ama onu daha cok beyendim böyle kabarik (telefon calar ariyan azerdi)
KARACA:azer nasilsin.
AZER:iyim teşekürler güzelim sen nasilsin.
KARACA:iyi iste gelinlik giyorum bitane var onu denicem olursa onu aliriz bizde cikariz.
AZER:iyi iyide karaca bak sakin acik alma.
KARACA:ama azer hepsi cok güzel sirf milet bana bakmasin diye baska gelinlikmi giyicem.
FATMA:kizim telefonu operlora alirmisin (karaca operloru acar) azer birak kiz istedigini alsin sırf insanlar icin bu kiz mecbur deyil gitip ayri gelinlik giysin.
AZER:anne ben demiyorum gidip kolu giysin ama arkasi acik olmasin.
FATMA:ya kiz bitane secti cok acik deyil.
AZER:tm anne bana foto atin.
CANSU:olmaz abi dügünden önce görürsen uğursuzluktur.
AZER:tm hadi görüşürüz.
Karacanin gelinliği , saçi .aya kabisi .çiçeği , gelin duaği 👇👇Karacanin makyeji👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ SEVGİ
Roman d'amourDünkü yüzündeki mutsuzluk,bugünün mutluluğu olacak... Desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar İnstegram:azkarr__reymir Hikaye azer🖤karaca hakta olacaktir karakterlerin dizi ile alakasi yok Umarim severek okursunuz,iyi okumalar🦋🖤