4 bölüm

162 12 0
                                    

Herkese merhaba nasilsiniz, iyi okumalar.
OSMAN:azer senin canini cok yakacam sen dur kardeşimim indikamini alicam.
AZER:lan ben senin kardeşini öldürdüm tm ama istiyerek vurmadim anlasana lan.
(Osman ve azer konusurlar azer eve gelir)
YILMAZ:abi şimdi napicaz.
AZER:vallah bilmiyorum(birden karacanin söyledikleri aklina gelir)siz burda durum ben gelecem bisey olursa ararsiniz.
YILMAZ:abi nereye.
AZER:biyere gidecem gelecem.
KADIR:abi bari söyle merak etmeyelim seni.
AZER:karacaya gitip bisey konusup gelecem.
KADIR VE YILMAZ:hı abi öyle desene (gülerler)
AZER:sırıtmayin(azer gider)
(Karahan evi)
KARACA:karaca odada azeri düşünüyor (acaba bugün ne oldu acele gitiler)diye icinden konusurken kapi çaldi.
HAZAL:abla ne oldu yüzün düşkün doru dürüst yemekte yemedin biseymi oldu .
KARACA:yok bisey hadi yatalim.
HAZAL:abla bisey olmus işte hadi anlat.
KARACA:hani bugün azer telefonla konustu sonra acele acele ciktilar ya.
HAZAL:ne olmus hı sen merak etin (sırıtır)
KARACA:sırıtma acele acele ciktilar ya  sende gördün kesin bisey olmuş.
HAZAL:ya yok merak etme bisey olsaydi deren bize söylerdi.
KARACA:iyiki varsin canim kardesim(sarilirlar)(telefon calar)dur hazal telefon caliyor.
KARACA:alyo kimsin?
AZER:benim karaca.
(Azer sen benim numarami nerden buldun)
(Nerden bulduysam buldum arka baçeye gelsene iki daka)
(Olmaz gelemem ben yaticam)
(Gel yoksa ben gelirim)
(Azer delirme babam annem abim burda)
(Ozaman in bekliyorum)karaca iner.
KARACA:noldu niye geldin.
AZER:gelip evime seni seviyorum diyip sonra kaciyorsun.
KARACA:ben onu beni birak diye söyledim yoksa ben senden niye hoşlanim.
AZER:demek öyle ozaman niye benim gitmemi istemedim.
KARACA:(ne diyecekti senden hoslaniyormuyum)yilmaz beni arayinca dedi abim durmuyo sen durdura bilirsin diyince bende gelip durdurmak istedim .
AZER:ya sen ne yapmaya çalişiyorsun benim evime gelip gitme diyorsun sonra yilmaz söyle demiş bu böyle demiş icin sana bunlari dedim(karaca sözünü keser)
KARACA:ozaman seni durdurmam gerekiyodu beni birakman icin öyle dedim senden hoslaniyorum simdide git diyorum.
AZER:neden karaca neden bi sebep söyle bunlara şimdi defolup gideyim birdaha buraya gelip seni çağirmicam.
KARACA:çünkü sen(karaca çünkü azerin annesinin söylediklerini aklina gelir,fatma karacaya demisti kismetse bizde bitane kiz buluyoruz deyisi ve derenin ona amcasinin kizi ve abisi eskiden nişanliydi yakinda gelecek deyişi aklina geldi)
AZER:çünkü ben ne ?
KARACA:cünkü ben sana yalan söyledim senden hoslanmiyorum senden nefret ediyorum azer kurtuluş(azer dinliyodu)
AZER:bitimi?
KARACA:evet biti.
AZER:tm karaca gidiyorum ama şunu bil hiçbir kadinin peşinden buralara kadar gelmedim hiçbir kadinin bana yapmadiğini yaptin allah bilir aklina ne koymusun böyle davraniyosun bidaha buraya gelmem.
AZER:(arabasina biner hizli hizli gider)
KARACA:niye onun sözleri benim canimi yakti noluyor bana karaca kendine gel annesi ona bi kiz buluyor yani yakinda  nişanlanacak dereninde dedigi gibi eski nisanlisi belki af etmistir(üzgün üzgün eve giti)
HAZAL:oh sununda geldin neler oldu anlat bakalim e senin yûzün niye düşmüş böyle biseymi oldu ablam.
KARACA:(herşeyi anlatir sarilirlar)hadi yatalim(yatarlar)
Azer yilmaz ve kadire gelelim.
Yilmaz kadirle cay iciyodu)aha abum geli (azer sinirli sinili eve gelir)
KADİR:hoşgeldin abim(azer bakmadan sinirli eve girer)
YILMAZ:Noldu acaba hadi bi soralim
(Soralar)

♡♡♡♡♡
Evet arkadaşlar bölüm sonuna geldik umarim beyenmisiniz

(Sizce azerin eski nisanlisindan neden ayrildi nisanlisi geldinde neler olacak)
(Osman bisey yapicakmi)
(İlerdeki bölümlerde neler olacak )
(Azer ve karaca bir birlerine duygularini açiklicakmi)
(Azer evde napicak)
Merak edenler ve bölümü beyendinizmi yorumlarda yaza bilirsiniz😊
👇👇👇👇👇unutmayin👇👇👇👇👇
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

SONSUZ SEVGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin