5 bölüm,karaca ileşicekmi?

161 12 0
                                    

Merhaba herkese,biraz gec geldi kusura bakmayin,iyi okumalar❤

Azer ortaliklari dağıtır herşeyi kirar sonra elini keser)
YILMAZ:kadir kos git ihtiyaç kutusunu getir)abi neyaptin ne oldu bi anlat.
AZER:yok bisey kadir sende sunu cabuk yap hadi.
KADİR:abi karaca deyilmi noldu anlat derdine derman olalim.
(Azer herşeyi anlatir)
YILMAZ:abi sen karacaya aşikmisin.
KADIR:evet evet asik baksana yilmaz gözlerinden beli.
AZER:bilmiyorum ama bunun altinda bisey olmasi lazim çünkü ilk bakisi bize gelince aşkla bakiyodu bana yemekten sonra deyisti karaca.
YILMAZ:abi napisaksin.
AZER:bilmiyorum ama bidaha onun yanina gitmicem hadi yatin sabah konusuruz.
(Sabah olur)
FATMA:kizim abini hic aradinmi.
DERKE:evet aradim annem işe gelecekmis )cansu sen kit ben geliyorum arabaya.
CANSU:tm annem görüşürüz.
(Karahan evi)
KARACA VE HAZAL:hazilaniyo (telefon çalar)
HAZAL:kim o abla.
KARACA:efendim canim.
DEREN:nasilsin sesin bi kötü geliyor.
KARACA:(herşeyi anlatir)
DEREN:demeki abim o yüzden öyle yapmiş.
KARACA:noldu biseymi oldu.
DEREN:(deren karacaya herşeyi anlatir)sen bunu bi birakta sen niye abime öyle davrandin noldu biseymi oldu.
DEREN VE KARACA:herşeyi konusmuslar deren ve hazal şirkete gitmis karacada azerin evine gitmis (azer ve yilmaz ve kadir tm cikarken bi araba gelir...
AZER:hadi siz gidin arabaya ben geliyorum.
KARACA:azer bi konusalim elin nasil .
AZER:şşşş dünkü azer yok karşinda benim hayatimda seni ilgilendirmez seninde hayatim beni ilgilendirmez (sözünü söyleyim gider arabaya)
(şirket)
MELİS:hoşgeldiniz karaca hanim hazal hanim odasinda misafir var deren hanim sizi bekliyorlar.
KARACA:tm melis odaya gider karacanin gözleri dolmuş dokunsan ağlicak gibi.
DEREN:kizim hele bastan anlat derdime derman olayim.
KARACA:kizim senin dediklerin annenin dedikleri.
DEREN:ya sen beni yanliş anladin dur sana herşeyi anlatim bak benim amcamin bi kizi vardi kücükten beri abimle birbirlerini sevdiler adi eda sonra abimde eda nişanlaninca eda gidip dayisinin oğluyla yati mertlen yati sonra cocuklari oldu abim sandi ondandi sonra herşey ortaya cikti nisan misan diye bisey ortada kalmadi zaten abim ve yilmaz firansaya gitiler 1 yil icinde tatile geldiler ozaman abim aldatildi aldadildan sonra giti 3 yil falan türkiyeye gelmedi mesele bu annemin dediğide belki sensin nerden biliyosun kizim herşeye atliyorsun.
KARACA:karaca gülümser düşündüğü gibi deyildi diye :) :) :)
(Tam şirketen çikinca karaca azerlen karşilaşti tm azini açinda bi araba geldi camdan silahini cikarip karaca azerrrrrr diye bağirdi sonra herkes bi karacaya bakarken karaca azerin kucağinda kanlar içinde arabayi getirin cabuk...
AZER:karaca sakin gitme ben sensiz nefes alamam sakin karaca sakin ağlar(karcayi hastaneye getirdiler karacayi hemen amalyeta aldilar)
HEMŞIRE:lütfen burda bekleyin bisey olursa doktor bey size bilgilendilecek .
(Deren ve hazal geldiler ve ağliyolardi)
AZER:(derene ve hazala sarilir)üzülmeyin karaca küclü bir kadindir hadi oturun yilmaz gidin araştirin kimdir neyin belasidir bulun cabuk yilmaz gider kadir sende annemlere haber ver bende karacanin aylesine haber verim(hermes hastanede öyle bekliyolardi hemşire koşar amelyataneye)herkes söyler,ne oldu bizede söyleyin .
HEMŞİRE:lütfen bekleyin gitmem lazim.
(Bahar bayilir odaya kaldirilir amelyatin kapisi acilir)
HEMŞİRE:gelir hayati hayla telikede birtane karnindan bitane karin yukarisindan vuruldu kan almamiz gerek sonrasini doktor bey size söylicek(negatif)olan varmi, hazal ben kardesiyim ben veririm.
HEMŞIRE:iyi bide iki kisi olsa iyi ,bariş yoktu yoldaydi,azer derki ben veririm benimki uyuyor,deren der ki bende veririm benimkide uyuyor,hemşire tm siz ücünüz benimle gelin hemşire öbür hemşireye der ki bu 3 kisi kan verecek al kanlar veriler sonra hemşire kanlari götürür ameliyataneye.
DOKTOR GELİR.......

Evet bölüm sonuna geldil insallah beyenmisinizdir 2 veya 3 bölüm sonra kiskanclik öpşme ,ve asklarini bir bilerine söyleyicekler,bölümler geliyo,takipte kalin ❤

👇👇👇👇👇unutmayin 👇👇👇👇👇
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

🙏🙏🙏🙏

SONSUZ SEVGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin