14 bölüm,gerdek///gizemli kişi

279 13 27
                                    

(BEN GELDİM😊😊)

Merhaba nasilsiniz umarim iyisinizdir biraz gec geldi kusura bakmayin iyi okumalar😊😊

AZER:karacanin dudaklarindan ayrilir başini saçlarinin icine koyar önce gelin duağini açip karapeye atar ceketini cikartik koltuğa atar sonra yavaş yavaş gelin fermuarini açar ve sonra mumu uzağa götûrûr sonra karaca azerin  gòmleğinin düğmelerini açar azer gömleğini cikartip koltuğa atar karacanin omuzlarindan gelinliği cikarir sonra elini sirtina atip kendine ceker bir elini boynuna götürüp boynuna öpücük kondurarak yavaş yavaş yatağa girerler ,sonra azer elini karacanin saçina koyar dudaklarini öper karacada karşilik verir sonra cip ciplak kalirlar sonra azer karacanin boynunu öpmeye başlar karaca hem utaniyodu hemde karşilik vermek istiyodu ama azer bunu anlamişti azer karacanin dudaklarini uzun uzun sanki yiyecekmiş gibi öpüyodu ama karacanin canini yakmadan yapiyodu yavaşladi sonra azer elini karacanin karnina koyup oksadi.
KARACA:yapma şunu.
AZER:neden.
KARACA:böyle bi deyişik oluyorum.
Azer karacanin dudaklarina yapişir gine Sonra karaca (cığlik ati bağirdi aaaaa diye ,cani acimişti)
AZER:şşşş,sakin tamam bak geçti.
KARACA:karaca başini yastiğa bastiriyordu ve karaca azere dedi ki, bu bi bitsin ben sana gösteririm.
AZER:öyle miiii??(karacaya gine biraz kendini bastirir)
KARACA:aaaaaa(birdaha bağirir)gözleri dolnuştur.
AZER:ne diyodun en son??
KARACA:hodri beydan diyordum.
AZER:okadarmi güçlüsün karaca hanim (kendini gine karacaya bastirir)
KARACA:aaaa(yapma bilerek yapiyorsun deyilmi)gözleri dolar ve iki gözünden yaş gelir basini yastiğa bastirir.
AZER:karacanin gözünden yaş geldiğini görünce der ki) tamam yavaş yavaş cikacam, elini karacanin karnina koyup cikar ve anlini karacanin anlina koyar der ki) özür dilerim hayatimin anlami ,dudaklarina yapişir ve uyurlar.(sabah olur)
AZER:karaca hayla uyuyordu ama azer uyanmişti ellerini karacanin saclarinin icine koyup öpücük konduruyordu,karaca sacindaki öpücükleri his edip uyandi.
AZER:günaydin güzelim.
KARACA:günaydin canim .
AZER:(karacanin üstüne cikip òpücük kondurur)ce kalkip duş yaparlar karaca kavalti hazilamisti yukari gitip azeri çağirdi azer gömleğini aliyodu (ciplakti yani yukarisi)
AZER:sen gelmicenmi şirkete.
KARACA:yok gelmicem bügün ama yarin gidicem hadi kavakti edelim.
AZER:olur tamam bügün gitme sen bilirsin şey benim şirkete gitmem lazim kusura bakma (karaca dudağini büzmüştü)azer karacanin dudağini bûzdünü görünce telefonu yilmazi arayip gelmiceni söyledi,sonra karacanin yanina gelip bunlar icin morelini bozmasin diye söyliyip karaca giti aşaği azerde giyinip indi.
KARACA:karaca menemeni indirip cayi azere koyup göz kirpti.
AZER:(karacayi kendine cekti kokusunu icine cekip karacaya dedi ki) beni delirtiyorsun karaca bana göz kirpma dudağini isirma bunlar beni deli ediyo.
KARACA:tamam ozaman bende başkasina bakip yaparim.
AZER:(hemen sinirlenir) sakin bu öpmeye doğamadiğim dudaklarini bi yerde isirirsan keserim baska birinide öpersen onu öldürürüm(bir öpücük verir dudağina)bu kara gòzlerin baktimda kaybolduğum gözleri baskasina bakarsan cikaririm (karaca azerin bu sinirli  halinden korkmuştu biraz)karaca der ki ben şaka yapmiştim)bu saçlarini benden baskasi okşarsa bu eli başkasi tutarsa onun elini kirarim şu bedene benden baskasi dokunursa bu dünyayi yakarim onuda kebertirim.
KARACA:azer ben sadece seninim seninde benin olduğun gibi (karaca azerin gamzesine öpücük kondurur)
AZER:karaacayi kucağina alip öperek salona geçerler.
4 saat sonra)azer işe gitmiş karacada televziyon izliyor,eda tm kapiyi çalinca bi araba geldi eda hemen kendini sakladi.
(Gizemli kişi erkek)gelip kapiyi çaldi karaca kapiyi acti karaca ve gizemli kisi konusuyorlardi ama edaya ses kitmiyordu o arada gizemli kisi karacaya yaklasip (öpüyordu ama karaca itiyordu gizemli kişi daha onu kendine cekti )edada kendi kendine konusup dedi ki firsat bu firsat azeri ve karacanin arasini boza bilirim gizemli kişi ve karaca öpüşüyorken am karaca karşilik vermiyodu itiyodu ama nafile gücü yetmiyodu  edada fotoyu cekip videoya aldi sonra biraz daha yaklasti sesleri geldi edaya.
KARACA:(gizemli kisiye tokat atar ve der ki)sen nasil beni öpersin😡?
GİZEMLİ KİŞİ:kara.....
KARACA:defol git sakin birdaha gelip bunada cüret etme sakin (gizemli kisi gider) edada videoyu keser karacanin adama tokat atigi sahneyi sonra karacanin yanina geldi.
EDA:merhaba karacacim.
KARACA:senin burda ne isin var??
EDA:aa cok ayip karaca insan hiç kapisina geldigi misafiri kovarmi.
KARACA:bak eda zaten sinirliyim sinirimi senden cikarmim defol git.
EDA:tamam gidicem hı gitmeden önce azeri senin elinden alicam karaca.
KARACA:azeri anca rüyanda görürsün (karaca kapiyi serçe çarpıp eve gider)
EDA:(eda sinsizce güler ve der ki) cok üzgünüm karacacim kocan acaba  bu videoyu görse ne yapar (sonra eda azeri arar)
AZER:ne var eda niye beni ariyon.
EDA:azer iki daka sonra oraya geliyorum sana acil bisey gösterecem lütfen sonra bidaha karşina cikmicam.
AZER:gel bakalim ne göstereceksin (telefonu kapatir)
EDA:sinsice güler.

Bölüm sonuna geldik umarim beyenmisinizdir dün bölüm atmadim kusura bakmayin müsayit deyildim ve diyeriki bölümde görüşmek ûzere.

(Sizce azer o videoyu görse ne yapicak?
(Azer ve karaca ayrilicakmai?
(Karacayi öpen adam kim?
(Bunlara bir fikriniz varsa yorumlarda yazmayi unutmayin😊

753 kelime,bunlarida yazdim toplam oldu/759

Beyen❤yorum yap🤗takip et🙏🙏🙏🙏
Yapanlarda yapmiyanlardanda allah razi olsun😊

(İnanmayanlar için)👇

(İnanmayanlar için)👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SONSUZ SEVGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin