-THE SLY FOX -
Jackson
Sly Fox'un 2. Yöneticisi de denilebilir . Namjoon ile birlikte hangi görevin yapılacağına karar verirler. Sahalara pek çok çıkmaz genellikle ana merkezleri olan ofislerinden ne yapmaları gerketiğini söyler . Kısacası görevlerin arka kısmında yer alır.
Yeonjun
Sly Fox'un hackerı. Teknolojik aletler konusunda kimse onunla yarışmaz. Görevlerde sahaya inen oyuncular için kolaylık sağlar.
LisaSly Fox'un oyuncusu. Lisa görevlerde saha da yer alır. Görevlerde genellikle lakabı olan Tiny'i kullanır. İhtiyaçları olan bilgileri insanları oyalayarak çaktırmadan alır.
Jongin
Sly Fox'un oyuncusu . Lisa gibi görevlerin ön planında yer alır. Görevlerde Kai adını kullanır.Ekip arasında Jongin adını da kullanır. Görevlerde Lisa gibi gerekli bilgileri toplar.Bayan Mo
Yıllardır sektörde olan tecrübeli bir ekip üyesi. Gorevlerde lakabı olan Deedee ismini kullanır. Yaşlı ama çeviklik ve esneklik konusunda çoğu gençten daha iyi.
Namjoon
Sly Fox'un ana beyni ve lideridir. Genellikle görevleri belirler. Gorevlerin arka planlarında yer alır. Ekip içinde Rm diye de çağrılır.
Taehyung
Taehyung başka bir değişle nağmı değer V. Onun hakkında cok fazla bilgi veremicem ilerleyen bölümlerde anlayacağınızı umuyorum.
Bölümlerin içerisinde tabiki baska karakterler olucak ben sadece ana kadroyu tanıtmak istedim. Umarım beğenirsiniz.
Ily💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Sly Fox|Taelice|
Fanfiction[Kth&Llm] (Açıklama : Mad Dog dizisinden esinlenerek yazmış olduğum bir fictir. Tamemen aynı değildir.)