|4|

91 14 8
                                    

Salonda Namjoon'un gitmesiyle uzun bir sessizlik olmuştu. Bu sessizliği bozan kişide yine bu durumu yaratanlardan biri olan Taehyungdu.

Yüzünden ki pis sırıtışı ile "Namjoon'un dediği gibi kaynaşalım o zaman ha" demişti.

İçimdeki ses diyorduki yapıştır bir tane şu adamın suratına,o sırıtışı silinsin ama işte her zaman içimden geçeni yapamıyorum malesef.

Jackson ekibe dönerek "Böyle durmanız bir sey değiştirmicek. Duydunuz Taehyung bundan sonra istesenizde istemeseniz de bizimle olucak. Bu yüzden susmayın da kendinizi tanıtın" demişti

Sonradan yönünü Taehyung'a çevirmiş ve bize nasıl yapmamız gerektiğini gösterircesine "Ben Jackson. Gorevlerin arka planinda yer alıyorum. Bende burda sly foxta kalıyorum. Pek hoş karşılanmadığını biliyorum ama bizide anla lütfen."diyerek ilk adımı o atmıştı. Ardından elini uzatarak "İyi geçinelim" diye eklemişti cümlelerine.

Taehyung Jackson'ın uzattığı eli sıkmasının ardından bu sefer Bayan Mo konuşmaya başladı.

Bayan Mo" Ben Kim Bae-Mo ama ekipteki herkes bana Bayan mo der. Sende öyle seslenebilirsin. Burda değil kendi evimde kalıyorum. Yanlış anlama az önce ki sinirim sana değil dangalak herif Namjoonaydı. Ayrıca bu ekipteki en yaşlı kişi olabilirim ama becerilerim asla eskimedi" demişti.

Bayan Mo gibi bende Namjoon'a çok sinirliydim. Tek farkımız benim Taehyung'a da sinir olmam. Sözleri de kendisi gibi gıcık oldugundan sinir olmamak elde değildi.

Taehyung şaşkın bir ifade ile" Oh ama burda ki en genç gözüken kişi sizisiniz. Kandırmayın beni 20'lerdesiniz degil mi?" demişti

Yalaka!

Bayan Mo'yu nerden yakalaması gerektiğini iyi çözmüş olmalı ki ona yaşından 2 kat daha genç gördüğünü söylemişti.

Bayan Mo Taehyung bu söylediklerine gülerek tepki vermiş sonrasında ise işi olduğunu soyleyerek sly foxtan ayrılmıştı.

Bayan Mo'nun gitmesinin ardından Kai boğazını temizleyerek söze girmişti

Kai" Ben Jongin. Genelde ekip içinde Kai diye anılıyorum. Bende Jackson gibi burda kalıyorum. Gördüğün üzere çekici karizmam ve harika oyunculuğum yüzünden görevlerde sahadayım" demişti

Yine kendini gereksiz yere abartarak övmüştü. Peki buna şaşırdım mı? Asla!

Yine konuşmasına devam ederek "Ayrıca Lisa'ya ufaklık deme. Onunla sadece ben uğraşabilirim. O zevk bana ait!" demişti

Bu koca adam hala Taehyung'un bana ufaklık demesinde mi kalmıştı cidden.

Ayrıca ne zevkinden bahsediyordu? Bu geçen gün diş fırçamı klozete sürmesinden zevk aldığı anlamına mı geliyordu? Kesinlikle garip fantazileri vardı.

Yakında sly fox'a Kai için bir çocuk bakıcısı ayarlamamız gerekicek sanırım. Görüntüsünün aksine tam bir çocuk ruhluydu kendisi.

Taehyung'un gülerek " Üzgünüm sanırım paylaşman gerekiyor. Çoktan o zevki tattım ve bırakmayı da düşünmüyorum . Arkadaşın tepkileri beni çok eğlendiriyor" diyerek kafasıyla beni işaret etmişti.

Kai de olan gözlerimi ona diktim.

" Misafir çocuğuna oyuncağını veriyormuşsun gibi paylaşmak ne ya? Kimsenin degilim ben ne paylaşması" Son cümlemi sinirle sesimi biraz daha yükselterek söylemiştim.

Taehyung" Tamam kızma ufaklık. Bir şey demedik"

Jackson'a dönerek "Bir tane şuna vurayım . Nolur bak çok içimden geliyor şöyle ağzının üstüne bir tane vurmak" demiştim ve elimle markette annesine sevdiği oyuncağı gösteren çocuklar gibi Taehyung'u gösteriyordum.

The Sly Fox|Taelice|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin