Bugün kahvaltıyı hazırlama sırası bendeydi. Sly fox'ta kalanlar arasında dönen bir yemek hazırlama sırasıydı bu ve bugün sıra bendeydi. Yemek yapmakla aram pek iyi olmadığından en kolayını seçerek omlet yapmaya karar verdim.Yarım saat sonra her kişiye özel omletler hazır olmuştu. Omletleri tabaklara koydum ve kahvaltılık birkaç bir şey daha buzdolabından çıkarıp masaya yerleştirdim.
Ben omletleri masaya dağıtırken yukardan Kai, Taehyung ve Yeonjun inmişti. Büyük ihtimal Yeonjun ikisini de kaldırmış ve aşağı inmeleri için toplamıştı.
Kahvaltıyı hazırlamadan önce Jackson ile de konuşmuştum. O da birazdan burda olurdu.
Kai ve Yeonjun'un omletleri zaten masadaydı. Taehyung'un omletini de tezgahın üstünden almış ve önüne koymuştum.
Taehyung önünde ki omleti göstererek" Bunu bir ateşkes göstergesi olarak algılamalı mıyım?" diye sormuştu.
Normalde ona omlet yapmayı düşünmüyordum. Çünkü ona karşı hala daha sinirimin tam olarak geçtiği söylenemez ama artık o da ekibin bir parçası ve ekip içinde anlaşmazlık olsun da istemiyorum. En azından bana sataşmadığı sürece onunla iyi geçinmek istiyorum. Bir yandan da 'o da bir anda bilmedigi bir ortama girdi, belli etmese de gergin olabilir' düşüncesi vardı aklımda. Kısacası onunla iyi geçinmeye çalışacaktım.
" Öyle de diyebiliriz. Artık aynı ekibin bir üyesiyiz ne de olsa . Bu anlaşmazlığı uzatmanın bir manası yok diye düşündüm" diyerek sorusunu cevaplamıştım.
Taehyung yalancı bir üzüntüyle "Sonunda beni ekibe kabul etmen ne kadar duygulandırdı bilemezsin" demiş ve gülmüştü.
" Her an pişman olabilecekmiş gibi hissediyorum" diye mırıldanmıştım.
Kendi tabağımı ve Jackson'ın omletini de masaya koyarak oturmuştum.
Harika zamanlama olucakki Sly fox'un kapısı açılmış ve dün akrabasında olan Jackson içeri girmişti
Yeonjun"Woah! Hyung harika bir zamanlaman var"
Jackson da masaya oturmuş ve hep beraber yemeğe başlamıştık.
Taehyung"Benim bu oda işini halletsek mi ?"
Dün jackson akrabasında oldugundan onun odasında kalmıştı . Yeonjun'un odasını da beyfendi kabul etmediği için ona yeni bir oda ayarlanmalıydı.
"Ekstra odamız yok nasıl ayarlıcaz. Kal işte Yeonjunla" demiştim.
Taehyung" Ciddi değilsindir diye düşünüyorum Lisa? Orda hayatta kalamam"
Kai'nin "Benimle kal istersen" demesiyle anında Jackson ve Yeonjunla birlikte gülmüştük. Hepimiz onun odasının Yeonjun'nun odasından bin beter olduğunu biliyorduk
Taehyung"Yok ,yok saol . Sabah gördüm senin odanı da ve inan hala orda nasıl yaşadığını düşünüyorum" demiş.ve göz devirmişti. Ardından tekrar Jackson'a dönerek umut dolu gozlerle bakmıştı. Tamam dürüst olmak gerekiyorsa bu hali tatlı gözüküyordu.
Jackson" Üst katta depo olarak kullandığımız bir oda var çok büyük değil ama iş görür. Bugün orayı temizleyebilirseniz yerleşirsin . Orasını senin odan yaparız" dedi.
Varlığını bile unuttuğumuz depoyu Jackson'ın hatırlamasına çokta şaşırmadım aslında. Hiçbir şeyi unutmuyordu adam.
Taehyung"Oh olur,olur ona da razıyım"demişti.
Sorunun hallolmasıyla birlikte konuşmadan yemeklerimizi yemeye devam etmiştik.
Yarım saat sonra yemeklerimizin bitmesiyle Jackson"Yarın yeni bir görev alıcaz. Bu sefer ki önemli ve parasıda öncekilere oranla bir hayli yüksek " demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Sly Fox|Taelice|
Fanfiction[Kth&Llm] (Açıklama : Mad Dog dizisinden esinlenerek yazmış olduğum bir fictir. Tamemen aynı değildir.)