valentin-nap ❤

117 12 2
                                    

BOLDOG BOLDOG VALENTIN-NAPOT, KEDVES DRÁGA KARESZTÉNYEK ÉS PUSKÁK!

itt nem számít hogy szingli vagy éppen kapcsolatban, mert itt nincs szükséged barátra, barátnőre, non-binary companion-ra hogy tudd, mi szeretünk és a v&a univerzum itt van, hogy megmutassa, a szerelem és a szeretet  összes formáját.

értjük ezt nemre vagy bőrszínre való tekintet nélkül. mert a v&a mindenkié. ahogyan a szeretet is.

(itt is egy karesz hogy adjon mindenkinek egy valentin-napi rózsát ❤❤)


így, 52 résszel a történetben, tudhatjátok, hogy nálunk a blahában a szexualitás nagy többségben egy spektrum és ennek a spektrumnak majdnem az összes szintje reprezentálva van a történetben.

vajon emlékeztek minden karakterre, akiről már kiderült a történet folyamán, hogy a canon szerint lmbt?

ha nem, itt egy kis emlékeztető az összes – kiderült – LMBT+ karakterünkről.

ez a lista... fog még frissülni. mi az hogy! a legnagyobb meglepetések még hátravannak!

ti headcanon-otok szerint kiről fog még kiderülni a történet folyamán hogy lmbt?

_____________

Péceli Dalma – biszexuális

___________

Puskás Péter – biszexuális

______________

Majoros Viktor – meleg

______________

Járai Tamás – meleg

_____________

Bogdán Flóra – leszbikus


________________

Evanovics Zorka tanárnő – leszbikus

_____________

Balogh Eszter tanárnő – pánszexuális

karesztényekWhere stories live. Discover now