december 24. (karácsonyi blaha kavalkád)

122 13 25
                                    

Hát, ez is eljött, kedves karesztények és puskák! 

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Hát, ez is eljött, kedves karesztények és puskák! 

Az utolsó kalendáriumi ablakunk meglepetése is felkerült enyhe csúszással, ezért elnézésetek is kérjük, többségünket beszippantotta a karácsony.

Az utolsó ablak a hónap elején feltett kérdéseitekre megadott válaszainkat tartalmazza.  Reméljük jól telik mindannyiótok karácsonya és úgy élveztétek ezt a kis kalendáriumot, akárcsak mi!

Kellemes olvasást kívánunk és ne feledjétek, járjatok nyitott szemmel!


RENI

1. Ha egyetlen szereplőt választhatnátok, kivel töltenétek el legszívesebben egy délutánt (a saját lánykarakteretek kivételével persze 😂)?

Rolanddal és Somával :))

2. Melyik volt eddig a kedvenc fejezetetek?

Nekem az, amelyikben Vikit meglátogatja az apukája, mert you can feel the tension and suspense😁

3. Egy egytől tízig terjedő skálán szerintetek mennyire lepi majd meg az olvasókat mindaz, ami innentől kezdve a történetben következik?

Tizenegy :)))

4. Mit gondoltok, mennyit fejlődtek a karaktereitek a történet kezdetétől?

Nem beszélhetek mindenki nevében, de szerintem érezhető a változás mindenképp. Már eleve az, hogy a lányok befogadták Vikit és teljes jogú „falkatagként" kezelik szerintem jelentős jellemfejlődésre vall, plusz hát ugye ez a sok rejtély mindenki életére szépen bélyeget nyomott.

5. Melyik fejezetet élveztétek megírni leginkább?

Nekem szerintem a Halloween-i fejezet volt, amit a legjobban élveztem, mert elég sok minden történt Vikivel aznap 😁

6. Mi a kedvenc filmje a főszereplőknek?

Vikinek a Harcosok Klubja és a létező összes Marvel film, Örsnek a Forest Gump és a Ponyvaregény.

7. Hogyan ünnepelnék a karácsonyt karanténban?

Viki végre örülne, hogy nem kell a Parlamentben töltenie az ünnepeket, úgyhogy Vivivel biztos rávennék a szüleiket, hogy vacsora és ajándékbontogatás után leüljenek játszani egy parti Gazdálkodj okosan-t (gyerekkorában mindig ez volt a karácsonyi program) ❤

8. Mondjatok egy viccet xDD

- Hogy hívják a tréfás kávéfőzőt?
- Mokkamester.

:DDDD

karesztényekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang