character sum-up

223 22 6
                                    

Hello hallo, karesztények - vagy Puskák???!!!!

Egy igazán különleges kis fejezettel készültünk nektek a mai #karacsonyiblahakavalkad nevében. Az ötlet maga Nesssie20 -től származik, akinek a szerkesztéseit Reni nagyon ravaszan behind-the-scenes, publikálás előtt láthatott, és mivel annyira tetszett ez nekünk, megkérdeztük, hogy nem kopizhatunk-e egy kicsit róla, kicsit persze átformálva. Hála istennek igent mondott, így kiélhettük az ilyen vágyainkat is.

Szóval itt vannak a képek, amiket mi csak úgy nevezünk: Ahogyan Isten Prezentálná a Fő Kilencest!

(a képek alatt találhattok fordítást is, ha valakinek annyira nem lenne erős az angolja)

__________________

Ez a lány egy rejtély. De nem volt mindig ám ilyen. Örömteli volt, barátságos és szeretett minden egyes dolgot az életben. Most pedig a nemtörődömség maszkját viseli. De a szomorú vég után mindig valami jobb kezdődik el. Az az egyetlen kérdés, hogy az új kapcsolatok az életben képesek lesznek-e meggyógyítani? Képes-e szorosabb viszonyok kialakítására?

__________

ez a lány mindig is egy darabka napfény volt, aki mindenkit körülmények között boldoggá tette az embereket. Ő az, aki szenved, hogy mentsen másokat. Akit bánthatnak, hogy megvédhesse a szeretteit. Senki nem viselt el ennyi fajdalmat , mint ő, mégis pozitív maradt. Mindig túl könnyen és túlságosan nagyon szeretett mindenkit, de eddig még nem kapott semmit sem vissza....

____________

karesztényekWhere stories live. Discover now