pride month 1.

110 15 4
                                    

Boldog Pride Hónapot minden kedves Kareszténynek és Puskának!

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

A Blaha mindig is egy sokszínű hely volt. Már az elejétől kezdve szándékunkban állt minél több szexualitást és gendert reprezentálni, és ahogyan haladtunk előre az időben, egyre több karakterünk lett tagja az LGBTQ+ közösségnek. És még mennyi mindent nem tudtok ti sem! Ez a történet a Z generációról szól, akik az egyik talán legszínesebb generáció. És ez a történet itt és most játszódik, Magyarországon. Egy nagy privilégiummal rendelkező környezetben, de mégis Magyarországon. Ahol az előítéletek, a különböző szexualitások elutasítása, a mentális betegségek elhallgatása és a körülötte lévő stigma, az iskolai zaklatás és a korrupció mindennaposak.


Szerintem a magyar kormány elvesztette az emlékeztetőjét hogy ebben a hónapban ünnepelnünk kéne az LMBTQ+ közösséget és nem ellehetetleníteni vagy üldözni egyáltalán a létezésüket. LMBT tagokként és ally-okként ez az egész ügy mind a négyünket szíven ütött és kétségbeejtett. Ha megtehetitek, vegyetek részt holnap délután a Parlament előtti tüntetésen, ha pedig nem, írjátok alá a Háttér Társaság által létrehozott petíciót (Európán belülről bárhonnan elfogadják, így ne habozzatok, akkor se ha nem laktok az országhatáron belül)! kommentben csatoljuk a linket ❤❤


És a mi kis fiktív világunkban, a Blaha is ennek a kormánynak a jelenében él. Persze kicsit több privilégiummal mint a legtöbbünk. Szeretnénk hinni, hogy a Blaha gyerekek Parlamenti szülei nem engednék ha ezt a törvénytelfogadnák. De ebben a bonyolultan működő kormányban, melyik miniszter is Blaha szülő? Úgy döntöttünk, hogy mutatunk nektek egy kis összefoglalót!


Orbán Viktor (Karesz édesapja) — Magyarország miniszterelnöke

Áder János (Bogi édesapja) — Magyarország köztársasági elnöke

Balla Endre (Viki édesapja) — pénzügyminiszter

Dr. Halász Barnabás (Csongor édesapja) – külgazdasági és külügyminiszter

Puskás Ferenc (Peti édesapja) — honvédelmi miniszter

Dr. Gulyás Hedvig (Patti édesanyja) — emberi erőforrások minisztere


 Gulyás Hedvig (Patti édesanyja) — emberi erőforrások minisztere

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



persze a Parlamentben ennél sokkal több miniszter van még, de hát nem lehet az összes miniszter gyereke a mi évfolyamunkban, nem igaz?

a hónapban még készülünk nektek pár dologgal a pride hónap kapcsán (nem, nem fogunk idő előtt elspoilerezni semmit senkivel kapcsolatban, szeretjük kivárni a megfelelő időt)!!! de kíváncsiak vagyunk hogy ti esetleg kíváncsiak vagytok-e valamire a blaha, a történet karakterei és az lmbt kapcsán, kapcsolatában! írjatok nekünk kommentet hogy van-e valami amit szeretnétek látni!

illetve hallassátok a hangotokat!!! you are all valid and so perfect!!!! itt mindegyikőtöknek mindig lesz helye!!!

stay gold, alphabet mafia és járjatok továbbra is nyitott szemmel!!!! 🌈🌈🌈🌈❤❤❤❤

karesztényekWhere stories live. Discover now