(Ege'nin Anlatımıyla)
Neden? Sadece aklımda ki kelime bu. Neden ben değilde canımdan öte tutuğum kişi...
Neden Yaprak değil?
Neden Güz değil?
Neden Gece..
Hep böyle kötü şeyler bu kızın başına mı gelicek. O ameliyata alındı,ben burda kaldım..
O içerde ben kapının dışında..
Diğer yarım orada ben buradayım..—Gece, Gece nerde Yaprak?! Ne oldu ona!
Diye bağırarak içeri girdi zeynep abla hemde şişmiş gözlerle bize bakıyordu.—Ameliyata aldılar, dedi Yaprak ağlayan sesle.
—Ne!
—Ne!
—Ne!
—Ne!Dört şaşkın ses, Bana sinirle bakan bir çift göz. Onur Amca..
—Ege,benimle gel, dedi. Onur Amca sert ama oldukça tekdüze bir sesle.
Ardından İzmir Abla'nın telaşlı ağlamak dolu sesiyle Ege amcaya bizimle söylemesini söylerken bile sesinin titremesi hissediliyordu.
—Bana bak Ege , Rüzgar anlattı. Sırf o dövüşü gördüğü için bayıldı. Ve ben sana emanet etmiştim KIZIMI.
Bağırarak söylendi Onur Amca. Belki de haklıydı ben hayatında değilken böyle değildi Gece.. Tabiki onu sevmeyi bırakmayacaktım,sadece göstermeyi bırakıcaktım..(2 saat sonra)
(Yazarın anlatımıyla)
Geceyi ameliyattan çıkarmışlardı. Ve bir odaya almışlardı. Ege korkuyordu onu bırakamayacağından..
Zeynep Onur'a kızgındı çünkü Geceyle Ege'yi birbirinden uzaklaştırmıştı. Doktor o anda Gece'nin odasından çıktı. Ege çömeldiği yerden kalktı hemen Doktor:
— Gece kızımız iyi ama şu anlık,ameliyatta midesini temizledik çünkü...
—Çünkü ne ya ne!! Diye bağırıyodu Ege ağlamaktan kan çanağı olmuş gözlerle...
—Midesine vücutta olmaması gereken bir madde girmiş ve bu onun bayılmasında etkili olmuş ki hâlâ tehlikesi var.
—Ne tehlikesi? Dedi Onur yine anlındaki beliren damarıyla.
—Yani bunu günlük hayatta bayılabilir veya çok şiddetli bir baş ağrısına ya da mide bulantısına rastlayabiliriz.
—Peki bu ne zamana kadar sürer? Bu sefer soruyu Güneş yöneltmişti.
—Bunu şuanlık ön göremiyorum ama kendiliğinden yavaşça geçilecek şeyler. Şimdilik görmek isteyen varsa görebilir.
—Ben girerim. Dedi Ege hemen Onur ağzını araladı ki Zeynep onun kolundan tutarak işaretle susturdu. Ege içeri girdi gözleri dolu bir şekilde..
—Gecem..
Evet bu bölüm bu kadardı arkadaşlar yorumalrınızı görüyorum ve çok seviniyorum. Lütfen yapmaya devam edin sizi çok seviyorum 🍯❤️❤️