Senden Nefret Ediyorum..

940 33 5
                                    

(Gecenin anlatımıyla)
Egenin korkusuz gözleri üzerimdeydi. Asla korkmuyodu karşısında bir sürü adam var onlar beni ondan almaya çalışıyolar ama asla kormuyodu. Asıl mesele zaten bu değildi. Bu ölen adamın oğlu benden ne istiyodu.
Hemen sordum:

—Ne istiyosun benden!?

—Seni! Dedi ve sırıttı. Pislik.

—Oğlum bak elimde kalacaksın s**tir git burdan! Diye bağırdı Ege. Egeyi adamlar aldı be götürdü. Bağıdım pisliğe

—Bırak lan onu!
SIRITTI. Salak.
—Oy kıyamam çok mu seviyorsunuz birbirinizi?

Başımı sinirle hafif yana çevirdim. Çenemden tutup başımı ona çevirdi.

—Çok güzelsin.
Dedi

—Sende çok adi,ukala,pislik,mal birisin.
Dedim cesaretle. Hafifçe güldü.

—Bunları söylersen sana daha da aşık olurum GECE.
Dedi ismimi bastırarak.

—Adımı nerden biliyosun sen! Dedim ukalaya.

—Belki aylardır seni takip ettiğimdendir heh? Diyip göz kırptı. Aylardır beni mi takip ediyodu. Pislik sapık.
Ayağa kalktı ağzımı bantladı. Şerefsiz. Beni kucağına alıp ilerledi. Babamlar nerdeydi, Ege nerdeydi, Peki Güneş'e bişey yapmışmıdır? Aklıma bir sürü soruyla Annemlerin hayatını mahveden adamın yeğenin kucağında arabaya bindik. Bana bakıyodu. Rahatsız edici bir şekilde.
Ağzımda bant olduğunu unutaraktan konuşmaya başladım.

—No bakoyısın poslık! (Ne bakıyosun pislik) ağzımdan aynen böyle çıktı sözcükler.

— Hahahah, ne güzel konuştun sen ya. Dedi ve ayaklarıma doğru eğildi.

Ve ayağımdaki ipi çözmüştü.

—Hadi gel, GÜZELİM.

GÜZELİM?

—Ege ile baban sana böyle hitap ediyordu değil mi? Güldü. Ve tekrar yüzüme baktı.

— Haklılarda gerçekten çok güzelsin'bu arada ben Berk. BERKMİŞ! Ne kadar önemli bişey!

Renkli gözlerinin en derinine baktım. 
Aklıma Egenin ela gözleri geldi sadece.

Arabadan indik eve doğru ilerledik.
Odadaki yatağa oturtu beni. Sadece baktı yüzüme öylece baktı.

Ve ardından gelen korna sesleri. Pencereye doğru koştum. Ağzım açıktı.
—Dedemler! Dedim ve ona baktım kolundan tuttu hemen aşağı indirdi. Ve annemleri gördük. Annemin ağlamaktan şişmiş gözleri çok kötüydü!
Babam bana seslendi

—Güzelim, Gece korkma tamam mı seni kurtaracağız.

—Sen öyle san. Dedi Berk babama. Ve dudaklarıma yaklaşınca erkekliğine tekme attım ve arkadan biri çıktı elinde odunla. Bayıltacaktı galiba.

—Sen benden de hızlıymışsın.

—Ege! Dedim ve ona sarıldım.

Evet arkadaşlar derslerim var çalışmam gerekiyo o yüzden fazla atamıyorum. Vote ve yorum göndermeyi unutmayın🖤🖤

Gece'nin HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin