—B-bunu ben mi yaptım? Dedi Ege zar zpr konuşurken, ağlıycaktı resmen.
—Hayır, öyle deme sinirliydin, beni farketmedin bile. Kendini suçlama. Dedim
—Bişey konuşa bilir miyiz? Başbaşa. Babam hemen Ege'yi anlamış gibi.
—Konuşabilirsiniz,tabi. Ben olanı anlamaya çalırken ikiside manalı bakışlar sergiliyorlardı.Babam odadan çıktı. Efe Amcaların yanına gitmişti.
—Gece.
—Efendim.
—Ben çok dayanamıcağım, seni seviyorum...
—Ne?
—Şimdi diyiceksin ki bu kadar zaman da nasıl aşık oldun, ama aşk denen şey bir ilk bakışta bir de son bakıştadır. Aşk gözde başlar,kalpte biter, eğer öyle olmazsa işin içine menfaatler girer. Sen o ilk bakışınla "Ne kadar karanlık olsanda beni o kadar aydınlatın" ve sen benim
"İLK AŞKIMSIN"...—Ege.. diyebildim devamını getiremedim. Gözümden düşen yaşlar birbirini kovalıyodu sanki. Ellerini uzatıp yanağımda ki yaşları tek tek sildi.
—Ağlama sakın..
Sözleri beni çok etkilemişti.Yutkundum..
—Eğer başkasını seviyorsan,anlarım. Çünkü ben sana aşığım onla mutlu olacaksan onun yanındaki gülümsemeni uzaktan da izlerim. Yeter ki sen gül..
—Var,Ege.
—Kim?
—Sen,Ege ben sadece senle mutluyum.
Sağ gözünden bir damla gözyaşı aktı. Sonra sıkı sıkı sarıldı.Sonra ellimi tuttu. Ben hâlâ ağlıyordum. Dışarı babamların yanına gittik. Annemler şaşırmışdı. Ama babamlar gülümsüyordu.
—Söyledin,heh. Dedi ve sıcak bi şekilde gülümsedi.
—Söyledim. Dedi bana bakıp tebessüm ederek.
—Abbllaaa!—Yine ne Güneş?
—Abla bunu almak zorundayım, dedi elinde bana babamın doğum günümde aldığı altın kolyeyi elinde tuttarak.
—Neden?¿
—Arkadaşıma hediye edicem ve şuan da doğum günü partisine geç kaldım.
—Güneş,git arkadaşına başka hediye al bırak onuu.
—Ben gittim. Diyip koşmaya başladı ama benim kolyem niye veriyim ki bende koşucaktım. Ege elimi sıkı tutmuştu.
—Ege, bırakk!!
—Güzelim yine alırız.
—Olmaz onu babam almıştı. Diyip elinden kurtılduğum gibi koşmaya başladım.
—Lann ver şunuu!!??
—Abla,çok gıcıksın.
—Ablacımmm,bırakkk onu!
Diyip elinden kolyeyi aldım. Oda peşimden koştu. Tam o sırada elinde çay olan babannem ile çarpıştıkk.Devamını yazacağım.
Umarım beğenirsiniz. Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın..
SİZLERİ ÇOK SEVİYORUMMM❣️❣️