Sonra Ege bana dönerek:
—Bişey demicek. Dedi sert istifini bozmadan.
—Emin misin?
Dedim babamın kızacağından emin bir tavırla.—Eminim işte,uzatma.
Başımı salladım. Sonra kapıya geldiğimizde babamgil bahçedeydi. Yapraklar rüzgarlarıda getirmişlerdi sohbet ediyorlardı. Biz girince kolumu çekmeye çalıştım. O ise daha sıkı tuttu.—Ege,diye manalı bir şekilde fısıldadım.
—SUS.
Babam ayağa kalktı.—Kızım?
—Baba.
—Arkadaşın kim??
—Ege baba.
— Neden berabersiniz? Dediğinde Ege araya girdi.
—Efendim,yolda çok tatsız bi olay yaşadıkta. Yanlız bırakmak istemedim. Babam sırıttı,anlamııştı ne olduğunu. Egeyi kolunun altına aldı.
—Ee gel bakalım buraya kadar gelmişsin,hemen gitmek olmaz.
—Rahatsızlık vermeseydim efendim.
—Şu efendimi bi kes çocuğum Onur Amca diyebilirsin. Hep beraber bahçeye geçtik. Annemlerle tanıştı. Babanem bana aradan göz kırptı. Ben ise kaşlarımı kaldırarak cevap verdim.
—Eee Ege abi ablamı çok seviyor musun? Dedi Güneş. Çay boğazımda kaldı öksürüklerin arasında boğulmak üzereydim. Annemgikl sırtıma falan vururken Ege telaşlanmıştı.
—İyi misin Gece? Dedi Ege başımı sallamakla yetindim.
Sonra Efe Amcam:—Gece amcacım biraz şarkı söylesene bize dedi.
—Tamam amca gitarımı alıp geliyorum.
—Gitar mı çalıyor? Dedi Ege arkamdan amcamların cevabını tam duymadım. Sonra gitarımı aldım.
Ve Mavi Gri'den "O Ben Olamam" şarkısını söylemeye başldım.
Yaranamadım,sevdiremedim kendimi
Artık olamam senle bi kez daha olamam yetti
Yanında da kalamam
Aşığın olamaz tenimm.—Sesin güzelmiş, dedi Ege.
—Teşekkür ederim dedim alttan alttan babam bakarak.
—Neyse efendim biz kalkalım. Dedi Ege
—Otursaydınız ya oğlum. Dedi dedem.
—Yok efendim daha fazla rahatsızlık vermiyelim.— Ne rahatsızlığı Ege zevk kattınız. Dedi babam gülerek. Egeleri uğurlamaya gittik.
—Görüşürüz. Dedi Ege bize bakarak.
—Görüşürüz.dedik. Arkadan onlara bakarken üçümüzünde. Sonra babam
—Hadi içeri geçelim mi kızlar? Dedi manalı bir şekilde.
—Ta-tamam. Dedim ve içeri yönelirken bi el kolumu tuttu. Ne?¿?—Sen nerden buldun burayı?¿¿
—Güzelliğin herşeyi yaptırır. Dedi yolda bana bakan çocuk, babamgil merdivende konuşuyorlardı.Egegil ise uzaklaşıyolardı.Çocuk bana doğru yaklaşınca
—Babaaa!?!¿!!
Ege beni duymuştu,hemen bana doğru koşmaya başladı. Babamda sonradan bişey olduğunu anladı ve bana doğru bakınca bana bağırdı.—Kızımm!!
Dedi ama Ege çoktan yanıma varmıştı. Çocuğun yüzüne yumruk yapıştırdı. Sonra yereyatırıp dövmeye başladı. Sonra kolunu tuttum. Sırf ona zarar gelmesin diye. O beni görmedi koluyla ittince yere düştüm. Düşmemle dövmeyi bırakıp,beni ittiğini görünce sanki gözleri doldu.—İ-iyi misin?
Dedi Ege.—İ-iyim merak etme. Dedim ama kolum biraz acıyordu. Ama sırf üzülmesin diye ona söylemedim.
Sonra yine içeri geçtik, babamla Ege,Rüzgar ve Emir konuştular içeri girdiklerinde Ege yanıma oturdu. Ama gözü bir yere odaklanmıştı.HASSİKTİR.
Kolum morarmıştı...
Evet canlarım,bu bölümde böyleydi. Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın❣️
SİZİ ÇOOKK SEVİYORUUMM😍😍