16/

1.1K 85 25
                                    

Bu bölüm nasıl olucak bilmiyorum.
--------------------------------------------------------------------------

Gözümü açtığımda farklı bir yerde olduğumu fark ettim. Etrafıma baktığımda yer tanıdık geliyordu, Levinın odasımı burası. Kapı tıklanınca kapıya doğru baktım.

"Gel."

"Alica, Levi nerede, senin onun odasında ne işin var."

"Bilmiyorum Hange, ama neden beni buraya getirdiki."

"Ne demek istiyorsun."

"Boşver."

Yerimden kalktım, odama gidicektim acaba oradamıydı. Hangeyi odada bıraktım, giderken peşimden koşarak geliyordu. Odamın kapısını açtığımda Levinın odada olmadığını gördüm. Ben odaya adımımı attığımda lavobadan birinin çıktığını gördüm. Levi ve üzerinde bir şey yoktu. Kapıdan tam çıkacakken Hangeye çarparak sırt üstü yere düştüm. Yüzümün alev aldığını hissedebiliyordum gözlerimi kapattım, kapıdan kimin çıktığını bile bilmiyordum.

"Tch, yüzün kızarmış."

"Şey...ben odama gelmiştim ama sen varmışsın. Neden benim odamdasın ben senin odanda uyandım."

"Çok yorgundun odama çıkardım."

"Peki sen neden benim odamdasın.?"

"Tch, uyandığında beni görünce seni si-"

"Tamam öyle anlayacağımı biliyorum, ama hani diyorum odadan çıksan, çıkmaya niyetin yok gibi."

"Belkide yok, senin iyi olduğundan emin olmak istiyorum."

"Neden, ben iyiyim."

"Gece ne gördüysen  fiziksel olarak yaşadın galiba ağzından sadece "beni bırakmayın gitmeyin" diyordun."

Hatırlıyorum babam, dedem, annem ve alicayı görmüştüm onkara sarılırken kayboluyorlardı.

"Seninde üstünü giymeye pek niyetin yok galiba."

"İznin varsa giyinebilirmiyim."

"Tabii ki giyin."

"Sende yat dinlen."

"Ama eğit-"

"Eğitimi ben veririm."

"Tamam."

Eğitim zamanı Levi

Askerler birini bekliyormul gibi arkama bakıyorlardı. Tch kimi bekliyorlar.

"Tch, kimi bekliyorsunuz."

"Kaptan, yüzbaşı Alicayı bekliyorduk."

"Her eğitimi o veremeyecek."

"Bizim güzel kıza artık kaptan ne yaptıysa."

"Ne konuşuyorsunuz siz orada fısıl fısıl veletler."

"Bir şey konuşmuyorduk kaptan."

"Eminmisin."

"Eminim."

Yalan söylediğini biliyordum bu veletin, konuşmasınıda duymuştum.

"Hepiniz tam 20 tur koşacaksınız ve sonrada tam tamına 320 şınav çekeceksiniz, özellikle siz iki asker iki katı koşup, iki katı şınav çekeceksiniz."

"Kaptan neden."

"Bana karşı gelme fazla şınav çekersin eğer canını seviyorsanda uslu durursun velet."

Başlarında dört gözün durmasını istedim ve Alicanın yanına gitmeye karar verdim. Odanın kapısını çaldığımda ses gelmemişti, içeri girince uyuyordu. Bu kız her bulduğu boş zamanda uyuyor galiba. Sandalyeye oturdum. Yüzündeki yanık izi onu daha güzel gözüktürüyordu. Yine saçmaladım, gözlerini açmış bana baktığında konuşmak için ağzını açmıştı.

"Yemek saati gelmedimi ya."

"Kalktığın an yemeği düşünebilen ikinci kızsın."

"Birincisi Sashadır galiba devlerke savaşmadan önce yemekhaneden ekmekle patates çalıyor."

"O velet bunu gerçekten yapıyormu bence ona yemeği yasaklamalıyız."

"Hayır sakın yapma bunu, çok vahşi oluyor her an yemek yememe sinirinden birine zarar verebilir."

"Bunu gerçekten yapıyormu."

"Evet."

Onunla konuşmak beni iyi hissetriyordu acaba o benimle konuşurken kendini nasıl hissediyordu.

"Annen kayıpmı, yani bunu söylemek iste-"

"Annem öldü."

"Ha şey özür dilerim."

"Özür dilemene gerek yok, birde yarın surlara bakacağız."

"Surlarmı ne yapacağızki."

"Bir şey yapmayacağız."

"O zaman neden gidiyoruz."

"Sen neden bu kadar çok korkuyırsun.?"

"Korkmakmı yok ben korkmuyorum."

"Tamam o zaman."

"Yemek saati geldimi."

"Evet geldi."

Aceleyle yataktan kalkıp kapıdan direk çıktı. Kalkıp gideceğim zaman yerde bir kolye fark ettim. Kolyeyi açtığımda Alicanın annesi ve babasıyla olan bir fotoğrafı vardı. Küçüktü resimde ona bunu sonra vereceğim.

--------------------------------------------------------------------------

Selamlarrrr arkadaşlar bu bölüm kısa olduysa özür dilerim kısa olmasını bende istemezdim çünkü... AKLIMA HİÇBİR İLHAM GELMEDİ sksksksmsnsm aklıma böyle bir şey geldi ama Jeanın suçu olmadığı halde birde Lebi tarafından koşup şınav çektirilmesi slskskslsksks at auratlı cocuğum yakışıklım benim ona iki bölümde acımadım ama bu sefer acıyacağım neyse saçmaladım sksnsnsmskslskskd bu random yapması çok hoş. Sizleri çok seviyorum canlarım.

Oylamayı unutmayın.

GÖRÜŞÜRÜZZZZ....

Levi x OkuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin