Přespání

224 18 0
                                    

Marinette doběhla celá udýchaná k jejím přátelům kteří měli očividně dobrou náladu.

"tak co, našli jste ji?" zeptala se Mari
"jasně kočko, vše je domluvený" řekla Alya a zasmála se.

Pak se celé dopoledne všichni společně bavili a užívali si přitomnosti svých milovaných přátel.

Když bylo chvílu před půl osmou tak se Mari zeptala kdy má beruška přijít.
"o půl má být tady"
"cože? Takže zase všechno propásnu? Já musím totiž zase za rodiči" povzdechla si Mari
"škoda holka, ty vždycky všecko propásneš, jen běž třeba to stihneš"

Marinette se musela pochválit protože Alya uvěřila jejím hereckým výkonům. Hned za rohem se zase přeměnila a běžela si to rovnou znovu k nim.
"ladybug!" křikla Alya
"pst ať nás nikdo neslyší" řekla beruška

Pak vyskočila k Adrienovi do okna, který už na ni nejspíše čekal. Zeptala se jestli už sem nikdo z jeho rodiny nepůjde, a pak jej vzala a vyskočila s ním z okna.
"děkujeme beruško, co bychom si bez tebe počali" řekla Alya
"nemáte vůbec za co" řekla Ladybug a zmizela.

Za rohem se opět přeměnila zpátky a běžela znovu za jejími přáteli.
"ty fakt nemáš štěstí holka, víš o tom?"
Řekla Alya a pak se všichni společně zasmáli.

Pak se snažili co nejvíc nenápadně se dostat z ulice kde bydlí Adrien a pak už jen běželi k Alyii.

"myslím že bychom si měli něco uvařit na večeři" prohlásila Alya.
"naprosto souhlasím, mám totiž hlad jak nevím co" řekl Nino

Pak se všichni shodli na tom že by Marinette měla být šéfkuchař protože už několikrát v pekárně vařila a pekla, takže uvařit něco ji nedělalo problém.

Pak Nino navrhl že by si mohli dát pizzu a všichni souhlasili.

"jako první musíme udělat těsto, což chvíli potrvá ale bude to stát za to" řekla Marinette a začala vyndávat ingredience. Po chvíli ji šla Alya pomoct a kluci na ně jen koukali, protože nedostali rozkaz k tomu co mají dělat.

Za chvíli už měli vyskládané všechny ingredience a pustili se do dělání těsta. Adrien se chtěl naučit jak to těsto vyválet a naopak Nino chtěl vědět co se do toho dává. Alya mu říkala co tam má dát, pak to společně zamíchali a dali nakynout. Až bylo těsto nakynuté tak se ujala vedení znovu Marinette která popisovala Adrienovi co má dělat.

Jelikož Adrien nikdy pizzu nedělal tak to byl boj. Marinette se mu smála a když to nejmíň čekala tak to od Adriena schytala mouko do obličeje. No a z toho samozřejmě vznikla válka. Alya si nedala říct, a musela celou válku zdokumentovat.

Nakonec si ti dva vyhlásili mír a rozhodli se pokračovat, jelikož všichni měli už opravdu hlad.

Pizzu pak strčili do trouby a museli zase chvíli počkat než se udělá. Místo nudného čekání se rozhodli že budou dělat ještě nudnější věc a to uklízení toho bordelu po Adrienovi a Marinette.

Potom si sedli a snědli společně pizzu. Málem z toho začala druhá válka protože Ninovi spadl kus piizy na Alyiinu nohu, ale naštěstí je Adrien s Marinette dokázali zadržet.

"hej lidi, kouknem se na film?" zeptala se Alya
"oukej ale na jaký?" zeptal se Nino
"kouknem na něco od marvelu!"
Navrhl Adrien a všichni s ním souhlasili.

Po tom co se doukoukali se rozhodli že si pustí písničky a domluví se na to co by mohli podniknout na zájezdu.

Marinette byla naneštěstí tak unavená že si s ostatními nevydržela vykládat ani půlhodiny a usnula.

Adrien si toho všiml a usmál se. Chvíli ji pozoroval a usmíval se a zapomněl vnímat Nina a Alyu.

"Adriene? Posloucháš nás?" zeptala se Alya ale pak si všimla že se kouká na Mariette, usmála se a šťouchla do Nina.

"em cože? Jasně že vás poslouchám"
Řekl Adrien.
"okej já už jdu asi taky spát" řekla Alya a lehla si vedle Marinette.

"co budem dělat my?" zeptal se Nino
"pozorovat je" řekl Adrien
"kámo to znělo trochu úchylně"
"co ale já to nemyslel jako, achjo" řekl Adrien a Nino se tomu je zasmál.

Nino to nakonec taky zabalil a lehl si vedle Alye. Adrien zůstal sám. Byl taky unavený ale spát se mu ještě nechtělo. A tak si lehl vedle Marinette a přemýšlel. Přemýšlel nad tím jak strašně mu bude chybět jeho dáma.

Ano ano já vím tahle kapitola byla celkem o ničem ale chtěla bych to alespoň trochu protáhnout aby to bylo víc napínavější, ale nebojte v příští kapitole se pokusím o to aby to bylo trochu zajímavější a taky aby už tam byl konečně den odjezdu. Jo a jinak nevím přesně jak se dělá těsto na pizzu takže žádný hroty prosím, děkuju;D

zájezd do DubaieKde žijí příběhy. Začni objevovat