Çember Açma

2.2K 63 53
                                    

Çember açmak

Çember açmam her cadının bilmesi gerektiği şeylerin içindedir, çember açma genel olarak büyü yaparken korunma ve güvenli şekilde varlık çağırmada kullanılır.

Nasıl yapılır

İlk önce çemberi açacağımız yeri güzelce süpürüyoruz, süpürme bittikten sonra aynı yeri ve çevresini tütsülüyoruz, yapacağımız uygulama için gereken malzemeleri elementleri simgeleyen cisimleri alıyoruz bunlar tarrot kartları (değnek ası, kupa ası, kılıç ası, tılsım ası), doğal taşlar veya mumlar olabilir(mavi, kırmızı, yeşil ve mor) çemberin içinde sağ elimizde athame veya asamızı omuz hizasında tutarak 3 kez çemberin içinde dönüyoruz.
Ben mumlar ile anlatacağım, mumları kuzey yeşile, doğu mora, güney kırmızıya batı maviye gelecek şekilde diziyoruz.

Yeşil mumun önüne gelip orman imaje ediyor ve "toprak seni çağırıyorum, yaratıcılığın ile bu çemberi koru" diyoruz.

Mor mumun önüne gelip rüzgarın yüzümüze çaprtığını imgeliyor ve "hava seni çağırıyorum, bilgeliğin ile bu çemberi koru" diyoruz.

Kırmızı mumun önüne gelip büyük bir ateş yada volkan imaje ediyor ve şunları söylüyoruz "ateş seni çağırıyorum, dinamikliğin ile bu çemberi koru"

Mavi mumun önüne geliyor ve okyanus ırmak veya deniz imajine ediyor ve şunları diyoruz "su seni çağırıyorum, bilgeliğin ile bu çemberi koru"

Yere bakıp toprakta olduğumusu imajine ediyor ve şunları diyoruz "doğa ana seni çağırıyorum, insanların annesi"

Bu sefer yukarı bakıp yıldızları imajine ediyor ve şunları diyoruz " gök baba seni çağırıyorum, göklerin babası"

Artık uygulamanızı yapabilirsiniz, işlem bittiğinde çemberi bozmak için ise athame veya asanızı yine aynı omuz genişliğinde sağ elinizde tutup dönüyorsunuz ve bu sefer kalan enerjiyi asaya çektiğinizi imgeliyorsunuz.

Yönlere Göre Mumların Rengi

Kuzey: Yeşil
Güney: Kırmızı
Doğu: Sarı
Batı: Mavi

Witchcraft ÖğretisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin