Işık İşçileri

553 16 9
                                    

Işık işçileri kısaca sevgi özgürlük ve bilgi dolu ruhlardır. Dünyaya ışık yayan, dünyanın daha iyi bir yer olması için çaba harcayan kişilerdir. Işık işçilerigenellikle  gözünüzde canlanan ermiş veya keşiş türü insanlar değildir. Kendileri her meslekte her biçimde olabilirler. Örnek olarak bu kişiler sizin öğretmeniniz veya aile bireyiniz bile olabilir.

Dünyevi deneyimin derin bir anlayışını ararlar. Hatta bazılarının dünyanın yapılışında rol oynadığı söylenir. Bu Işık işçileri çoğunlukla kim olduklarının farkında değiller, kendilerini bulabilmek için ruhsal uyanış sürecine girmeleri gerekir, ancak o zaman kendilerinin kim olduklarını, ne olduklarını ve görevlerinin neler olduğunu anlayabilirler, ruhsal olarak uyandıklarında görevlerinin ne olduğunu ve ne yapmaları gerektiğini bileceklerdir.

Bir Işık işçisi olduğunuzu gösteren işaretler

1: Herkesten farklı olduğunuzu ve kimsenin sizi anlamadığnı fark ederseniz.

2: Hayatta daha yüksek bir amaca sahip olduğunuzu her zaman hissettiniz ama nedenini bilmiyorsanız.

3: İhteyacı olan herkese yardım etmeyi görev biliyorsanız ve ihteyacı olan biri sizden yardım istediğinde asla reddedemiyorsanız.

4: Her zaman çok şevķatli iseniz ve insanların duygularını kolayca anlayabiliyorsanız.

5: Kötü olan insanları üzerinize çekiyorsanız.

6: Sebze ağırlıklı besleniyorsanız.

7: Doğayı bitkileri ve hayvanları çok seviyorsanız.

8: Çok kibarsanız ve insanlar size bunu söylüyorsa.

9: Yaşamaktan veya ölmekten korkmuyorsanız.(Bunun nedeni yaşam döngüsünün nasıl çalıştığını anlayabilmeniz.)

10: Bu dünyadan hoşlanmıyorsanız ve içinizde sürekli bir eve gitme isteği oluşuyorsa.

11: Ünlülere, spor ve moda gibi konulara çok az ilgi duyuyorsanız.

12: İnsanlara yardım eden işlerle uğraşıyorsanız.

Eğer buradaki çoğu özellik siz ile uyuşuyorsa %99 siz bir Işık işçisisiniz.

Oy vermeyi unutmayın, esenlikle kalın.

Witchcraft ÖğretisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin