Cadı Türleri

652 17 6
                                    

Bazı cadılar bitkisel uygulamaları daha çok sever, bazı cadılar deniz ile ilgili uygulamaları sever, bazı cadılarda kendi teknikleri ile birden çok dala ağırlık verebilir, yani her cadı illaki tür seçicek diye bir şey yoktur.

Evet, araştırmacılar yada benim gibi yeni cadılar, sizlerin yakın zamanda bir dal seçmenizi önermem, çünkü daha öğrenme aşamasındayız, fikirlerimiz ilerde değişebilir ve farklı bir konuya ilgi duyabiliriz, bu yüzden en iyisi temel bilgilere ağırlık vermemizdir, ama kendizi hazır hissettiğinizde bu kısım sizin işinize yarayacaktır.

Gardnerian: Çağdaş Cadılığın babası olarak söz edilen Gerald Gardner tarafından kurulmuştur.Gardnerci cadılık,katı bir şekilde Gerald Gardner'in kendi yazdığı Gölgeler Kitabı'na dayandırılır.O'nun ritüellerine bağlı kalınır.
 
Alexandrian: Alex ve Maxine Sanders tarafından kurulmuştur.Gardnerian'lara göre daha ılımlı ve esnektir.
 
Miras: Aileden gelip, kuşaktan kuşağa aktarılan cadılıktır.
 
Geleneksel: Geleneksel cadılar, cadılığı içgüdüsel olarak uygulayanlardır. Genellikle cadılığı daha keşfetmeden, maji uygular ve yönergeleri öğrenirler.
 
Hedgewitch: Ruhanni yanları çok kuvvetlidir. Çalışmaları tamamen toprak ve doğaya dayanan cadılardır. Çoğunlukla enerjileri, otlar ve bitkilerle çalışırlar.
 
Yeşil cadı: Doğa odaklı cadılardır. Kristaller, bitkiler ile büyü yaparlar.
 
Mutfak cadıları: Bu cadılar iksirler, büyülü çaylar hazırlarlar. Büyülü kekler, çörekler onların işidir.
 
Sivil cadılar: Yine otlar ve bitkiler ile çalışırlar ama tek fark bunu doğaya bağlamazlar.
 
Augury cadılar: Falcılıkla uğraşırlar, geleceğe bakıp davranışlarını kontrol ederler.
 
Tören cadılar:  Bu cadılar tören ve ayinlere çok önem verirler. Gölgeler kitaplarına bilimsel ve matematiksel notlar alırlar.
 
Dianik cadılar: En feminist cadılardır, cadılarını kadın seçerler. Tanrıça Dianaya bağlıdırlar.
 
Eklektik cadılar: Kendi uygulamaları ve törenlerine sahiptirler. Doğa ruhları ile iletişim kurarlar.
 
Yalnız cadılar: Bir gruba veya organizasyona dahil olmazlar. Yalnız çalışırlar. Kendi tarif ve büyüleri vardır.

Bundan daha fazla cadı türü vardır. İsterseniz 2. bölüm için yazabilirsiniz. Istediğniz belirli bir konu varsa yazmaktan çekinmeyin. Işıkla kalın.

Witchcraft ÖğretisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin