Seděla jsem na letišti po měsíci jsem přiletěla z Francie. Byla jsem maskérkou různých "celebrit„ od té doby co mi umřeli rodiče při autohavárii jsem se musela o mou malou sestru Viky starat sama s pomocí mé babičky. Babička neměla dostatek financí na to aby se o nás postarala a proto jsem se musela vzdát svého stipendia na výšce a začít pracovat. Dostala jsem nabídky na různé práce, ale i přesto jsem si vybrala práci jako maskérka podepsala jsem smlouvu na 1 rok. Boužel až pak jsem si jí přečetla musela jsem většinou na několik týdnů odletět pryč a líčit různé "celebrity„ na focení nebo na natáčení. Ale zase měla jsem možnost cestovat a ani plat jsem neměla nějak malý musela jsem polovinu posílat babičce a tou druhou polovinou jsem většinou platila hotel ve kterém jsem bydlela a jídlo.
Babi podívej támhle je Elen volala Viky se ke mně rozběhla a dala mi pusu na tvář. Jaké to bylo ve Francii zeptá se mě babička v autobusu no popravdě nebyl to až zase tak dobré samozřejmě příroda byla skvělá, ale líčení "celebrit„ bylo opět strašné celé dny jsem jen poslouchala tohle není pěkné nemohla by jsi mi udělat tohle a tamto. To mi je líto odvětila babička, ale teď zůstaneš nějáký ten týden doma a my si to pořádně užijeme.
Hned potom co jsem dorazila domů jsem se podívala do e-mailu a hned jsem si všimla že mám 1 nepřečtený mail otevřela jsem ho a smutně se podívala byl to mail z práce.
Dobrý den, jsme vás nuceni informovat že za 5 dní odlétáte do New Yorku na 6 měsíců budete líčit Sarah Paulson na focení fotek a i na natáčení
S pozdravem LianTak tohle byl šok na 6 měsíců do New Yorku to ani není možné nemůžu tam zůstat 6 měsíců však budou Vánoce tohle nejde musela jsem to vyřešit, ale věděla jsem že mojí šéfce to bude úplně ukradené. New York od Miami nebyl nějak moc daleko ale neměla jsem peníze na to abych se letěla alespoň na ty Vánoce byla jsem ráda že zaplatím hotel a jídlo a né nějáké dva "zbytečné" lety na Vánoce.
Babička mi na to řekla jen že bych na to nic psát neměla a se vším souhlasit a Viky samozřejmě byla smutná. Nerada to říkám, ale popravdě se do toho New Yorku začínám i těšit.
ČTEŠ
Falling love
FanfictionNevíte jaké je to zamilovat se do slavné herečky. Přečtěte si tento příběh který vám ukáže kolik bolesti a utrpení tohle stojí.