Z pohledu Sarah
Už několikátý den za sebou jsem se jen tak válela na pláži, když jsem si najednou všimla dost pohledné dámy středního věku, která se blížila ke mně. Dobrý den, omlouvám se že ruším, ale nevíte jak se dostat na hotel Dolphine ?Ne to bohužel nevím jsem tu jen pár dní. A vy jste tu sama nebo máte společnost začala se vyptávat. Jsem tu sama a co vy ? No asi před měsícem jsem se rozvedla s manželem. Aha tak to mě moc mrzí. Co takhle někam zajít do nějakého fajn podniku zeptala jsem se. Ráda bych vypadáte docela dost mile odvětila mi. Dobře tady máte moje telefoní číslo jinak já jsem Sarah, Sarah Paulson. Omlouvám se já jsem vás ani nepoznala v těch slunečních brýlích a jo já jsem Catharine Woodová těší mě.
Domluvili jsme se že zajdeme společně na večeři. Catharine odešla a já si šla zaplavat bylo to tu úžasné voda byla průzračná a příjemně teplá. Několik minut jsem jen tak plavala až mě to nakonec přestalo bavit. Vylezla jsem z vody a šla zpátky na hotel. Začala jsem se chystat na oběd, protože jsem chtěla jít do luxusní restaurace poblíž hotelu. Až teď mi začalo docházet že jsem domluvená s Catharine na večeři ani nevím proč jsem ji někam zvala asi jsem si chtěla najít kamarádku a navíc vypadala tak mile.
Blížil se večer a tím pádem i naše společná večeře s Catharine. Domluvili jsme se že má přijít ke mně na hotel a společně vybereme restauraci do, které půjdeme. Už teď jsem si byla jistá že s ní nechci nic mít doufám že zůstame jenom kamarádky. Zazvonil mi mobil a to byl signál že Catharine už čeká. Vybrali jsme restauraci s názvem Lionthe a doufali jsme že tam budou dobře vařit.
Seděli jsme a povídali si Catharine byla milá a právě mi vyprávěla příběh o tom jak její kočka uvízla v plechovce od konzervy. Seděli jsme tam bezmála 2 hodiny. Rozhodli jsme se že zaplatíme a půjdeme. Ne Catharine zaplatím to já však jsem tě pozvala a nechci slyšet žádné ale. Zaplatila jsem a vyšli jsme z restaurace měla jsem tak skvělou náladu, ale pokazili mi ji paparazzi, kteří stáli přímo před vchodem. Trvalo mi několik minut než jsem se vysvobodila z jejich sevření. V pohodě Catharine ? Jo v pořádku tak já asi půjdu jo a zvu tě na večeři tak na to nezapomeň.
Tak co jak se dneska máte ? Jinak komentář a votes potěší. 🤎
ČTEŠ
Falling love
FanfictionNevíte jaké je to zamilovat se do slavné herečky. Přečtěte si tento příběh který vám ukáže kolik bolesti a utrpení tohle stojí.