Z pohledu Sarah
Na mou zprávu mi stále nepřišla odpověď a tak jsem usoudila že se asi vidět nechce. Rozhodla jsem se zavolat Tadeášovi, abych nebyla doma pořád sama možná to byl špatný nápad, ale nic jiného mi nezbývalo. Tadeáš přijel po několika minutách s lahví vína. To jsi nemusel, ale děkuji. Možná někdo nepochopí proč se s ním stále bavím, ale známe se už několik let a dřív mi dohazoval různé nabídky na filmy nemohla jsem ho jen tak odkopnout. Občas jsem sice měla pocit že je neodbytný, ale každý máme slabou stránku.
Sarah potřeboval bych se ti s něčím svěřit. No jen povídej měli jsme v sobě pár skleniček takže jsme byli oba v náladě. Našel jsem si konečně přítelkyni a už tě nechci otravovat. Mohli bychom zůstat přáteli. Já souhlasím jinak vám to přeji. Za poslední týdny to byla první dobrá zpráva.
Tadeáš odešel kolem půlnoci a moje myšlenky opět směřovali k Elen. Musela jsem na ni zapomenout a jediná možnost jak na ni přestat myslet bylo vypadnout na pár týdnů z New Yorku. Seděla jsem u notebooku a vybírala destinaci kam bych chtěla. Co třeba Londýn nebo Itálie nemohla jsem se rozhodnout tak jsem zavřela oči a na jedno místo klikla a byli to zrovna Maledivy. Tak proč ne a navíc poletím už za tři týdny no není to skvělé.
Z pohledu Elen
Hledala jsem si nějáký byt přeci jsem nemohla pořád bydlet u Jacksona. Elen nemusíš si hledat byt říkám ti to snad podesáté můžeš tu klidně zůstat. Ne to rozhodně ne chci se postavit konečně na vlastní nohy nemůžu tu bydlet navždy. Ale můžeš hlavně že jsem dal konečně výpověď u Sarah poslední dobou byla fakt divná. Jak divná zeptala jsem se ? Většinu času trávila stejně v práci a když konečně byla doma nebyla mi schopná říct ani ahoj.
O TŘI TÝDNY POZDĚJI
Z pohledu SarahZabalila jsem si kufry a nastoupila do taxíku. Věděla jsem že mi luxusní dovolená nepomůže s psychickými problémy, ale neměla jsem co jiného dělat. Několikrát jsem si říkala že bych mohla navštívit psychologa, ale asi by mi to nepomohlo. A raději budu v bulváru číst že po rozchodu jezdím na luxusní dovolené než že jsem se zhroutila a chodím k psychologovi.
Nastoupila jsem do letadla a dívala se jak v dálce mizí New York. Cítila jsem se tak dokonale jako kdybych neměla jediný problém. Usnula jsem a probudila se až na letišti na Maledivách. Podívala jsem se na oblohu, která byla bez mráčku takže tady teď strávím 2 skvělé týdny a nebudu nic řešit žádná práce žádná Elen nic takového.
Zdar vítám vás u dalšího dílu. Jinak komentář a votes potěší. 🍀
ČTEŠ
Falling love
FanfictionNevíte jaké je to zamilovat se do slavné herečky. Přečtěte si tento příběh který vám ukáže kolik bolesti a utrpení tohle stojí.