12. Chapter

62 3 1
                                    

Vešli jsme dovnitř a okamžitě jsem zjistila že tohle není malý pracovní večírek bylo tu možná kolem 500 lidí. Byla jsem strašně vystresovaná bála jsem se, abych se něják neztrapnila nebo, abych neztrapnila Sarah. Všude kolem byli stoly plné různého jídla. Mezitím co já jsem se opírala o stůl a snažila se co nejmíň vyčnívat Sarah už se vesele bavila s nějákým chlápkem v obleku.

Po asi 30 minutách kdy jsem jen tak stála u zdi za mnou Sarah konečně přišla a vypadala dost nadšeně. Elen nestůj tady jen tak pojď se bavit je tu docela dost lidí které musíš poznat tak pojď. Ani jsem se nestačila nadechnout a stála jsem před Lily Rabe, která vypadala fakt úžasně. Prohodili jsme pár slov a Sarah mě okamžitě táhla pryč. Já jsem Cate Blanchett, ale myslím si že mě asi znáš každopádně já tebe naznám povídej mi něco o sobě. Opravdu jsme si s Cate povídali a u toho popíjeli víno a skvěle jsme si rozumněli.

Ani už jsi nepamatuji jak jsme se dostali domů, ale probudila jsem se na gauči. Pokusila jsem se vstát, ale neskutečně se mi zatočila hlava napodruhé už se mi to povedlo a já se vydala směrem do ložnice. Sarah poklidně spala a já se tedy vydala směrem do kuchyně. Zahlédla jsem Jacksona a okamžitě se za ním vydala. Ahoj Jacksone byl jsi tu včera v noci když jsme se vrátili se Sarah domů ? Ano byl obě dvě jste byli dost opilé tak jsem vás od taxíku doprovodil domů, ale ty jsi usnula už na pohovce takže jsem usoudil že bude lepší tě tady nechat. Aha jinak se opravdu nic jiného nestalo ? Ne myslím si že ne jinak nepojedeš náhodou na nákup ? Podívala jsem se do ledničky a zjistila že tam skoro nic nezbylo takže jseme s Jacksonem nasedli do auta a jeli na nákup. Sarah jsem nechala jen malý lísteček.

Ahoj jela jsem s Jacksonem na nákup. Elen

Z pohledu Sarah

Vstala jsem a došla do kuchyně našla jsem tam lísteček od Elen. Podívala jsem se do lednice a zjistila jsem že tam opravdu nic není. Sedla jsem si ke stolu a začala projíždět různé bulvární články dělala jsem to tak poměrně často, alespoň jsem měla přehled co se o mě píše. Nic nového tam nebylo všude byly jen konspirační teorie o mně a o Elen jesli jsme něco víc nebo jsme opravdu jen kamarádky. Nechtěla jsem svůj vztah ukazovat dokud si nebudu jistá a poslední dobou si jistá nejsem. Elen jsem milovala, ale nevěděla jsem jestli to cítí stejně chovala se úplně jinak než když jsme spolu začínali, ale chápala jsem ji možná je jen ve stresu co na tohle všechno řekne babička.

Z pohledu Elen

Vrátala jsem se domů a Jackson mi pomohl vyskládat nákup mezitím jsem se šla podívat kde je Sarah, protože v kuchyni nebyla. Chtěla jsem jít do ložnice, ale v tom jsem uslyšle jak Sarah s někým mluví v koupelně. Přitiskla jsem ucho na dveře koupelny a poslouchala. Tadeáši rozešla jsem se s tebou musíš to pochopit. Nesejdeme se prosím Sarah ? Dobře, ale upozorňuji tě že mezi námi nic víc než kamarádství z toho nebude. Dobře ještě si napíšeme.

Tak co jak si myslíte že nakonec všechno dopadne. Komentář a votes potěší ❤️

Falling loveKde žijí příběhy. Začni objevovat