Leden mi rychle utekl a najednou byl únor a já se už těšila na náš společný výlet do Paříže který měl být už zítra a já jsem ještě nebyla sbalená. Rychle jsem naházela nějáké věci do kufru a řekla si, že mám vše i když jsem si tím nebyla jistá. Poté jsem napsala rychle Sarah že už mám sbaleno a zachvili vycházím. Dneska jsem u Sarah měla přespat aby ráno bylo vše jednoduší.
Ve 20:00 jsem dorazila k Sarah ta mě přivítala vášnivým polibkem. Elen už jsi večeřela zeptá se mě v rychlosti Sarah. Ještě ne, ale myslela jsem že něco uvaříš strašně často jsme se takhle škádlili takže jsme se obě začali smát. No radši objednáme pizzu co ty na to? Byla už skoro půlnoc, když jsme konečně šli spát. Sarah už tvrdě spala, ale já nemohla usnout tak jsem si vzala mobil do ruky a začala projíždět sociální sítě a najednou jsem tam viděla něco co mě ohromilo.
Sarah Paulson a její nový úlet nebo vzah ?
Už delší dobu si všímáme, že se kolem Sarah motá její "kamarádka" která je nejméně o dvacet let mladší než Sarah. Už nějákou dobu si všichni myslíme že tohle není jenom kamarádství, ale jak je nám známo Sarah se teprve před pár měsíci rozešla a dost špatně to nesla. Možná je tahle její "kamarádka" něco jako úlet kterým se snaží zamaskovat svou bolest po rozchodu. Více se dočtete na str. 2
Okamžitě jsem ten článek zavřela bylo to hrozné nechápala jsem to snažili jsme se tohle skrývat jak tohle sakra můžou vědět. Celou noc jsem nespala a ráno jsem vypadala úplně strašně. Bylo něco málo po páté hodině a Sarah měla budík, až na sedm což znamenalo že mám ještě spostu času připravit něco dobrého k snídani. V lednici jsem našla vše co jsem potřebovala. Mléko vajíčka borůvky maliny a máslo potom ještě mouku. Udělala jsem palačinky které vypadali dost dobře a určitě museli být i dobré. Sarah po několika minutách došla do kuchyně a poděkovala mi za palačinky, které jí asi dost chutnaly, protože si přidala. Sarah jsem zatím o tom bulvárním článku nic neřekla stejně si myslím že na tyhle pomluvy je už zvyklá.
Konečně jsme seděli na letišti a už jen vyčkávali na let do Paříže. V tom zahlásili že naše letadlo už je připravené a že si můžeme nastoupit. V letadle jsem byla už skoro jako doma takže mi nedělalo žádný problém vzlétání a ani turbulence mezitím co Sarah vypadala dost špatně, ale přežila to a my doletěli do Paříže. Na letišti jsme si vzali taxi, který nás odvezl až před hotel. V hotelu nás bez problémů ubytovali a já se jen dívala z okna měli jsme krásný výhled na Paříž. Sarah si mě k sobě rukou přitáhla a jemně mě políbila na krk já jí to, ale neoplatila. Sarah nepůjdeme se někam projít na takovou tu romantickou procházku která je ve filmech ? No dobře, ale zajdeme přitom do restaurace mám děsný hlad. Převlékla jsem se a vyrazili nikdy jsem se necítila lépe Paříž opravdu byla krásná a romantická. Elen pojď tady ta restaurace vypadá dobře obě jsme si vybrali slaný koláč se zeleninou a chutnal skvěle. Prošli jsme se a šli zpátky na hotel. Po několika hodinách kdy jsme si se Sarah povídali jsem jí řekla o tom bulvárním článku nebyla vůbec překvapená a řekla ať to ignoruji.
Byl už večer a já se chystala do sprchy, ale Sarah se chtěla jít ven myslela jsem si, že jdeme na nějákou procházku, ale když jsem uviděla nápis Gay Club kam mě Sarah táhla věděla jsem že tohle neskončí dobře. Po několika panácích jsme si šli zatancovat a nakonec jsme odešli na hotel kde už jsme se jen svalili na postel a obě usnuli.
Doufám že se vám příběh líbí tahle část není nic extra ale musela jsem pro vás už něco vydat. ❤️
ČTEŠ
Falling love
FanfictionNevíte jaké je to zamilovat se do slavné herečky. Přečtěte si tento příběh který vám ukáže kolik bolesti a utrpení tohle stojí.