21. Chapter

63 4 2
                                    

Z pohledu Elen

Elen neobjednáme pizzu ? Jo můžeme, ale chtěla jsem dělat kuře. Tak ho uděláš zítra nebo se dá do mrazáku. Udělám ho zítra, ale chci se podívat na nějaký nový recept. Zavolali jsme do pizzerie, kterou máme poblíž. Poslední dny jsem byla fakt šťastná měla jsem dobrou práci skvělého kamaráda a vyhlídnutý byt kde se možná přestěhuji. Jacksone jakou jsi teda objednal ? Šunkouvou a sýrovou. Sakra já jsem, ale řekla že chci hawai. Zlatíčko  pizza hawai je největší hnus, který jsem kdy jedl. Začala jsem se smát tak dobře řekl jsi si o to. Začala jsem ho lechtat na krku a on mi to oplatil. Konečně jsem uslyšela zvonek a doběhla k vchodovým dveřím. Dobrý den, tady máte pizzi, které jste si objednali dělá to 5 $.

Dojedli jsme a jelikož jsme oba zítra měli práci šli jsme si lehnout. Byla jsem unavená, ale i přesto jsem nemohla usnout takže jediné co mě napadlo bylo projíždět internet. Našla jsem článek s nadpisem SARAH A JEJÍ NOVÝ OBJEV byla jsem až moc zvědavá tak jsem článek otevřela.

Sarah se před nedávnem rozešla s mladou make-up artistkou. Sarah Paulson byla na dně a tak se rozhodla odletět na pár týdnů na Maledivy. Včera večer jsme ji zahlédli jak vychází z restaurace se starší dámou. Jsou to jen kamarádky nebo je tam něco víc již brzy se to dozvíte.

Byla jsem zklamaná a naštvaná zároveň. Nebyla jsem naštvaná na Sarah, ale na sebe. Až teď jsem si uvědomila že jsem ji opustila kvůli jednomu blbému sexu, který si ani nepamatuje. Možná ji pořád miluju, ale proč mi to došlo až teď co když už je pozdě. Ale i přesto jsem to musela něco udělat. Zkoušela jsem jí volat, ale pokaždé mi to spadlo do hlasové schránky tak jsem ji poslala hlasovku.

Sarah i přesto že jsme se už několik týdnů neviděli pořád tě mám před očima. Prosím zavolej mi vím že na Maledivách je jiné časové pásmo, ale zavolej mi kdykoliv.

Zprávu jsem odeslala a teď už můžu jen čekat na odpověď.

Ahoj konečně tu je další kapitola. Snad se vám bude líbit. Komentář a votes potěší. 🍀

Falling loveKde žijí příběhy. Začni objevovat