Bu oneshot ' Drivers License ' şarkısından esinlenilmiştir.
Okumadan önce bu şarkının sözlerine bakmanızı tavsiye ederimm.Tsukishima ve sen birbirinizi 7 yıldır tanıyordunuz. Beraber pek çok şey yaptınız. Birbirinizi herkesten daha iyi tanıyorsunuz.
Soft tarafını yalnızca sana gösteriyordu. Beraber voleybol oynadınız . Birbirinize şarkılar yazdınız. Ona yemek yapmayı öğrettin. O da sana araba sürmeyi .
Sana araba öğrettiği sırada ' Ehliyetini aldığın zaman beni gideceğim yere sen götüreceksin artık . ' dedi. Sen de gülümseyerek severek yapacağını söyledin.
Günler geçti ve sen Tsukishima'ya karşı bir takım duygularının olduğunu farkettin. Ve onun da sana karşı duygularının olduğunu farkettin. Kendi kendine düşündün ' Sadece bana karşı iyi biri oluyor. Birbirimize şarkılar yazdık . Her şeyi beraber yaptık. Beni seviyor olmalı. '
Ona açılmak için kendini hazırlıyordun. Fakat bir gün sarışın bir kız hayatınıza girdi. Senden bir yaş büyüktü. Çok güzeldi. Bir göbeği yoktu, çilleri ve kalın bacakları yoktu. ( Eğer bunlara sahipseniz hiç üzülmeyin. Kendinizi sevin çünkü ben sizi seviyorum. 😽) Senin kendine sevmediğin her şeyin aksiydi.
Tsukishima onu her gördüğünde gözleri parlıyordu. Sen sadece yeni bir arkadaş edindiği için çok mutlu diye düşündün. Ama içten içe biliyordun ki o kız onu etkilemişti. Pozitif kalmaya çalışıyordun.
Ehliyetini aldığın gün ona itiraf etmeye karar verdin. Bunun özel olacağını düşündün.
Günler geçti ve ehliyetini aldığın gün geldi. Tsukishima'nın evine doğru sürmeye başladın.
Evinin önünde durdum ve arabandan indin. Kapıyı çaldın ve beklemeye başladın. Kapının açılması biraz uzun sürdü. Tsukishima kapıyı açtığı an ona sarılıp ehliyetini gösterdin." Sonunda ehliyetimi aldım. Bunun için çok bekledim." Tsukishima'nın yüzü gülmeye başladı ve " Seninle gurur duyuyorum Y/n." dedi.
Sen " Sana bir şey itiraf etmek istiyorum. Seni ilk gördüğüm andan beri sev-" Cümlen bir kızın sesi tarafından bölündü. O sarışın kız. " Hey Tsukki neler olu- Oh, Y/n sen gelmişsin. Nasılsın? " O kız Tsukishima'nın tişörtünü giyiyordu. Senin ona doğum gününde aldığın tişört. İkinizde de olan , beraber giydiğiniz tişört. ' Tsukishima ona asla Tsukki dememe izin vermezdi .' diye düşündün.
Nefes alamadığını hissettin. Gözlerin dolmaya başlarken Tsukishima'ya baktın. Tsukishima seni öyle görünce kalbinin kırıldığını hissetti. Tek söyleyebildiğin şey " Tebrikler. " oldu.
Tsukishima'nın sesini daha fazla duymamak için hemen kapıdan çıktın ve arabana doğru gittin.
Arabanı sürmeye başladın. Nereye gittiğini bilmiyordun. Sadece sürüyor ve ağlıyordun. O kadar ağlıyordun ki görüşün daraldı ve kenara çekmek zorunda kaldın.
Telefonunu açtın ve Tsukishima'yla olan fotoğraflarınıza bakmaya başladın. Telefonuna bildirim yağıyordu ve çoğu Tsukishima'dan geliyordu. Onları görmezden geldin ve Yamaguchi'yi aramayı düşündün. Numarasını tuşladın ve açmasını bekledin. O da hemen açtı.
Ve sana iyi olup olmadığını sordu. Senin cevabın " Onun yüzünü beyaz arabalarda görebiliyorum. Kalabalıklardan gelen sesini duyabiliyorum . Durmuyor , ben ne yapacağım Yams? "
Yamaguchi sesini duyar duymaz Tsukishima'ya karşı ani bir nefret hissetti. Nasıl bu kadar kör ve aptal olabilirdi? İlk başta bir şey söylemedi. Sonra " O seni haketmedi ." dedi. Bir süre sessizce beklediniz. Sonra telefonu kapattın.
Tsukishima'nın mesajlarına cevap vermeye karar verdin. ' Bana hiçbir şey açıklamak zorunda değilsin. Sadece onu sevdiğini bana söylemeni dilerdim. İlk başta beni seviyor gibi davrandın ama sonra benden uzaklaşmaya başladın. Neyse, sadece benim ve senin yaşadığımız her şeyi unut. Varlığımı unut. Umarım mutlusundur. '
Mesajı gönderdin. Tsukishima'nın tek diyebildiği ' Üzgünüm.' oldu.
Eveeet ilk oneshot'ıma göre güzel oldu bence. Umarım beğenmişsinizdir. İsteklerinizi yazmayı unutmayınn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu Oneshots
FanfictionSelamm. Oneshot kitabı işte . Tüm haikyuu karakterleriyle oneshotlar yazacağım. Haikyuu bana ait değildir . Sadece olay örgüsü bana aittir. Hikayelerin hepsi bana aittir. Izinsiz almayın lütfen.