Nasıl Tanıştınız part 2

2.1K 100 22
                                    



Bokuto =Evine gitmek için sokakta yürüyordun. Sonra önünde birinin silüetini gördün. O kişi Bokuto'ydu. Seninle aynı okuldaydı fakat tanışmıyordunuz. Sadece birbirinizin adını biliyordunuz. Biraz üzgün görünüyordu. Yanına gidip iyi olup olmadığını sordun.


Akaashi =Bokuto'nun kuzeniydin. Bir gün buluşmaya karar verdiniz. Bokuto bir arkadaşını daha davet edeceğini söyledi. Sen de senin için sorun olmadığını söyledin. Buluşacağınız yere gittin e Bokuto'yu beklemeye başladın. Bir süre sonra Bokuto seni aradı ve bir işinin çıktığını , gelemeyeceğini fakat arkadaşının geleceğini söyledi. Ayrıca iyi anlaşacağınızı , onu beklemeni de söyledi. Sen de yapacak daha iyi bir işin olmadığı için bekledin. Ve Akaashi geldiğinde oturup sohbet ettiniz.


Kuroo =Bir kafede oturup ders çalışıyordun. Nekoma erkek voleybol takımı da oradaydı. Kuroo seni gördü ve " Çok güzel biri." dedi. Yamamato " Eminim onun numarasını alamazsın." dedi. Kuroo da " İzle ve gör ." dedi. Yanına geldi ve konuşmaya başladınız. Sana iddiayi söyledi. İyi biri olduğunu düşündüğün için numaranı verdin.


Kenma = Telefonundan bir oyun oynuyordun. Birinin seni izlediğini hissettin. Etrafına baktın ve Kenma'yı gördün. Daha sonra oyunlar hakkında konuşmaya başladınız.


Lev =Bir kedi ağaçta mahsur kalmıştı. Sen de o kediyi kurtarmaya çalışıyordun. Ama boyun yetmediği için alamıyordun. Lev bunu gördü ve yanına geldi. Seni omzuna aldı ve kediyi kurtardınız. Daha sonra da sohbet etmeye başladınız.

Haikyuu Oneshots Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin