Love Story -- Yamaguchi x Y/N

1.3K 53 11
                                    

Istek için çok teşekkürler, yazmam biraz uzun sürdü ama geç olsun güç olmasın değil mi?

Bu oneshot Sarah Cothran'ın Love Story şarkısından esinlenilmiştir.

We were both young when I first saw you.

Yamaguchi ve ben birbirimizi 5 yaşından beri tanıyoruz. Her zaman yan yanaydık ve yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi.

I close my eyes and the flashback starts.

Gözlerimi kapattığımda, bir yaz akşamı aklıma geldi. Ikimiz de balkonda oturuyorduk. Serin bir rüzgar vardı.  Bir partideydik. Ikimiz de çakır keyiftik. Işte o anda, sana, benim Romeo'ma artık onu sevdiğimi söyleme zamanının geldiğini düşündüm. Söyledim de, ortaya çıktı ki sen de beni seviyordun, sevgili olduk.

And my daddy said "Stay away from Juliet."

Babam ünlü bir iş adamıydı. Büyük bir şirketin sahibiydi. Fakat son zamanlarda işler yolunda gitmiyordu. Bir gün babam beni çalışma odasına çağırdı. Yanında da benim yaşlarımda olan biri vardı. Bana dedi ki "Y/N, bu senin evleneceğin kişi. Bana yardım etmek istiyordun, işte bu şekilde yardım edebilirsin." Şok olmuştum, bu nasıl olabilirdi? Ben Yamaguchi'yi seviyordum, onunla evlenmek istiyordum. Biraz orada durdum fakat daha sonra atmosfere dayanamayıp odama çıktım. Ağlamaya başladım.

I'll be waiting, all there's left to do is run.

Daha sonra Yamaguchi'yi aradım, olanları anlattım ve kaçmak istediğimi söyledim. Benim üzülmeme katlanamadığı için kabul etti, benim tanımadığım, sevmediğim birinin ellerinde çürümeme izin vermezdi o.

Valizimi hazırladım ve camdan dışarı çıktım, Yamaguchi'nin evine gittim.

O zaman 20 yaşındaydım. Şu an ise 25. Ve ne oldu biliyor musunuz? Iki yıl önce Yamaguchi ile evlendim! Babam istemese de eninde sonunda kabul etti ve şu an hiç olmadığım kadar mutluyum.




Umarım beğenirsiniz, ben beğendim çünkü!

Haikyuu Oneshots Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin