Daichi= Sen Sugawara'nın kızkardeşiydin. Daichi ve Suga ile arkadaştı. Neredeyse her zaman yan yanaydınız.
Sugawara= Karasuno'da üçüncü yılına yeni başlıyordun. Önceden Aoba Josai okulundaydın fakat okulunu değiştirmiştin. Sınıfını bulmaya çalışırken kayboldun ve Sugawara sana yardım etti. Ve onunla aynı sınıfta olduğun ortaya çıktı.
Asahi = Birkaç kız Asahi'yi gösterip gülüyorlardı. Onlardan birinin " Çok korkunç görünüyor. Nasıl 17 yaşında anlamıyorum. Aynı 20 yaşında görünüyor." Bunu duyduktan sonra sinirlendim ve onlarla doğru gittin. " Senin beynin süngerden yapılmış galiba. Birini bu şekilde yargılamaya hakkın yok." Bundan sonra Asahi'nin yanına gidip onunla oturdun .
Nishinoya= Boyun kısaydı.( Uzunsanız üzgünüm.) Nishinoya da kısaydı ama seni kadar değil. Seni gördüğünde " Aha benden kısasın. " dedi ve arkadaşlığınız böyle başladı.
Tanaka = Kiyoko'nun en yakın arkadaşıydın. Bir gün seni voleybol antrenmanına çağırdı. Onu reddetmek istemediğin için gittin. Spor salonuna girince iki kişinin Kiyoko'yu övgülere boğduğunu duydun. Ama Tanaka seni görünce Kiyoko'yu unuttu ve sana iltifat yağdırmaya başladı.
Yamaguchi = ( Bu sen ve Yamaguchi 5 yaşındayken oluyor.) Çocuk parkında oynuyordun. Yamaguchi'yi gördün. O da seni gördü ve sana bakarken yere düştü. Yanına gidip onun ayağa kalkmasına yardım ettin.
Tsukishima = Okul koridorlarında koşuyorsun. Tsukki de oradaydı ona çarptın. Tsukishima " Aptal mısın önüne baksana." dedi . Sen de sinirlendin ve " Acelem vardı görmüyor musun? Kaba şey." dedin. Işte arkadaş - düşman ilişkiniz bu şekilde başladı.
Kageyama = Bir markete girdin. Süt alacaktın. Orada sadece bir tane süt kalmıştı. Süte uzandığında seninle beraber biri daha süte uzandı. O Kageyama'ydı. Sana " O süt benim ." dedi. Sen de " Hayır ilk ben gördüm. " dedin. Bu on dakika bu şekilde sürdü. En sonunda marketten kovuldunuz.
Hinata = Hinata'yla aynı orta okula gittiniz. Sen kızların voleybol takımındaydın. Hinata sana bana voleybol öğretebilir misin diye sordu. Sen de kabul ettin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu Oneshots
FanfictionSelamm. Oneshot kitabı işte . Tüm haikyuu karakterleriyle oneshotlar yazacağım. Haikyuu bana ait değildir . Sadece olay örgüsü bana aittir. Hikayelerin hepsi bana aittir. Izinsiz almayın lütfen.