Haikyuu karakterleri Attack On Titan evreninde ne kadar süre hayatta kalırdı?
Tsukishima : Hemen öldü. Çünkü devleri dinazor sanıp yanlarına incelemeye gitti.
Sugawara : Ne kadar isterse o kadar kalır çünkü Suga çok zeki🤭.
Kageyama : 1 dakika . Hinata'yla kavga ederken devler tarafından yenildi.
Hinata: 1 dakika. Kageyama'yla kavga ederken devler tarafından yenildi.
Terushima : 3 saat. Güzel bulduğu bir devle flört ederken dev ondan bıktı ve onu yedi.
Bokuto: 3 yıl. O da Akaashi sayesinde. Akaashi'nin yanından ayrılmadı hiç. Bir ara Akaashi onsuz tuvalete gitti ve o sürede de devler onu yedi .
Kenma : 2 dakika. Oyuna daldığı icin devler onu yedi.
Kuroo : 3 dakika. Kenma'yı kurtarmaya çalışırken öldü.
Yamaguchi : 6 yıl. Tsukishima'nın öcünü aldıktan sonra intihar etti.
Kinnoshita ve Narita : Tüm devler onları görmezden geldiği için uzuuun yıllarca yaşadılar 💀.
Oikawa: Devleri at yapıp sürdüğü için 2 hafta.
Tanaka ve Nishinoya : Devlerle arkadaş oldukları için 56 yıl.
Asahi : 1 saniye. Korkudan öldü.
Mad- dog : Önüne çıkan dev ondan korktuğu için 70 yıl.
Yaku : 10 dakika. Devler üzerine bastı.
Lev: O zaten bir dev.
Ushijima : Oikawa öldükten sonra bu acıya dayanamadı ve o da intihar etti.
Tendou : 2 saat . Şarkı söylerken devler tarafından yendi.
Semi : 80 yıl.
Suna : 1 hafta . Bir köşede uyuklarken dev üzerine bastı.
EN SEVDİĞİM BÖLÜM OLABİLİR SNSNJFJAKDOOA. Neyse umarım beğenmişsinizdirrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu Oneshots
FanfictionSelamm. Oneshot kitabı işte . Tüm haikyuu karakterleriyle oneshotlar yazacağım. Haikyuu bana ait değildir . Sadece olay örgüsü bana aittir. Hikayelerin hepsi bana aittir. Izinsiz almayın lütfen.