*3*

58 9 0
                                    

                        Lan ayıp falan ama ben bu kızı sikerim ! Bu Çınar'ı da sikerim . Dünyayı sikerim ! O konuşmalar ne öyle . Konuşmanın yarısından çoğu 'canımlı' ' cicimli' . Hepsi de Elif'ten . Çınar da az değil . Gülücükler falan. Konuşmalarını bozmak en iyisi .

                         ''Selamın Aleyküm . '' (Sonuna nokta koymayı asla unutmam.) .Çınar hemen mesaj olarak ''Aleyküm Selam .'' . Sanırım iman boyu götürcez böyle . Çok krolaştık. Tam bu yazdıklarımın ne kadar gülünç olduğunu ve Elif'e nasıl bunalrı ödeteceğimi düşünürken Çınar'ın gülücük yolladığını gördüm . Bana göre biraz ergence ama yollayanın Çınar olduğunu bilmek o gülücüğü tatlılaştırıyordu .

                         Onu anlatılmaz derecede çok seviyorum . Yani imkansızın ta kendisi . Onun yanındayken uyuşturucu ya da başka bir halt almış gibiyim . Düzgün düşünemiyorum . Ne demek istesem bazen açık  açık söyleyemiyorum .Onun sesini duymak başka diyarlara götürüyordu beni . Gülüşünü görmek bile adeta sevap işlemek gibiydi . Şaka maka ondan asla vazgeçmem .

                         Bu sırada gruba Çarşamba akşadmı yapılacak havai fişek gösterisinin mesajını attı . Hadi ama ! Bu benim için onu sevdiğimi söylememi sağlayacak bir zamandı ! Ben tam odamda dans ederken beraber gitmemiz için teklif etti .Ben de dururmuyum hiç hemen kabul ettim .

                        İstanbul ' da yaşadığımız için boğazın kenarında yapılacakmış . Tam de deniz manzarası , çok romantik . Akşam olduğu için fark edilmeyecektik. Elif'in bu mesajları okuduğunu anlamam ''Görüldü(20:17)'' yazısı oldu . Hemen ardından mesaj yolladı. ''Bende geliyorum , nasıl unttunuz beni anlamadım . '' . Bu kızın mesajları beni deli ediyor . Asıl istediği de Çınar zaten . Neyse , nasıl olsa söyleyecektim . O kızı siktir et .

                        Salı akşamı olduğu için televizyonda O Ses Türkiye'yi izlemeye başladım . Tam da tatlı bir çocuk çıkmıştı . Bende izlemeye tabii . Facebook u da kapatıp rahatıma baktım . Ve yarın için dua ettim .

Sonsuzluğun BaşlangıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin